22 Mart 2013 Cuma

SİNİR KATSAYIM TAVAN YAPTI

MERHABALAR; Sevgili Dostlar;

Öncelikle kızımı soran tüm dostlarıma teşekkür ediyorum. Blogumu takip edenler bilirler önemli bir şey olmadıkça ve dualarınıza çok ihtiyaç duymadıkça kızımla ilgili ayrıntıları pek paylaşmam. Çocuğumla ilgili çok ayrıntı paylaşmamın onu ileride belki rahatsız edeceğini düşündüğümden.. Ama birazdan size anlatacağım olayı anlatmadan geçemeyeceğim.. Belki bizimle benzer süreçleri paylaşanlara bir uyarı niteliğinde olur. 

 Olay tamamen doğrudur ve bizzat başımıza gelmiştir. Olayı anlatıp yorumlarınıza bırakıyorum...

Hafta başında pazartesi günü; yarıyıl tatilinde yaptırdığımız testlerin sonucunu almak üzere İstanbul Üniversitesi,Çapa Tıp Fakültesi, Çocuk Genetik Bölümü'nden çağrıldık. Salı günü saat 14:00'de test sonuçlarımızla ilgili bilgilendirilmek üzere içeri alındık. Doktor U..... tarafından kızımıza yapılan 2 testin de sonuçlarının "NORMAL" çıktığı konusunda bilgilendirildik. Testlerden birinin yazılı hali basılmamıştı, tarafımıza posta ile gönderilecekti. 

Kızımın 3. doğum gününe sayılı günler kala hala teşhis konmamasının ve testlerin normal çıkmasının verdiği karışık duygularla evimize geldik. Buraya kadar her şey normal gibi görünüyor... Asıl bomba bundan sonra..

İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi'nin Binaları Depreme Dayanıksız


Perşembe sabahı aynı doktor tarafından tekrar arandım. Normal olarak bilgi verilen testlerden bir tanesinin aslında hiç yapılmadığını, dahası yapılması için anne ve babadan da kan alınması gerektiği ile ilgili tekrar bilgilendiriliyorum. 

Kısacası; doktor bey hiç yapılmamış ve bizden kan alınması gerekirken hem kan alınmamış dahası bizden kan alınacağını bize hiç bildirilmemiş bir testin sonucunun "NORMAL" çıktığını söylüyor ve bizi salı günü gittiğimiz İstanbul'a tekrar kan vermek için çağırıyor. Bu bilgilendirmeyi salı günü yapsaydı yine sinir katsayım bu kadar artmayacaktı. Sinirden uyuyamadım dün gece hala da sakinleşemedim. 

Şimdi size soruyorum dostlar;

Tekrar İstanbul'a gidecek çocuğumun yolda hırpalanacağına mı?
Yapılacak testin sonucunu beklerken (3 ay) yaşayacağımız strese mi? 
İşini doğru yapmayan isminin başında bazı sıfatlar olan insanlara mı? kızayım... 
Hadi Çorlu İstanbul'a yakın böyle bir şey mesela Ağrı'dan başvuran bir ailenin başına gelse ne olacaktı?
Bundan sonra çıkacak sonuçlara ne kadar güvenebileceğiz?

Allah bizim gibi evladının şifası için koşturan tüm ailelere yardım etsin ve hepimizi sağlık sisteminin aksaklıklarından korusun inşallah...

Başınızı ağrıttıysam kusuruma bakmayın dostlar.. Dualarını kızımdan eksik etmeyen siz blog dostlarıma çok çok teşekkürler.. 

HAYIRLI CUMALAR...

NOT: Bu arada fotoğraf şuanda yıkılmış ve yeri otoparka çevrilmiş olan Çocuk Hastalıkları binasına ait. Maalesef basında sıkça yer almasına rağmen depreme de dayanıklı olmadığı sıklıkla dile getirilen Çapa Tıp'ta yıkılan binaların yapımına henüz başlanmamış. Kim bilir ne zaman yapılacak ve bu süreçte kim bilir ne hasta mağdur olacak...

51 yorum :

  1. gerçekten çok zor, hele sağlıkla ilgili olunca bu vurdumduymazlık , insanın ya kendi kafasını ya da karşısındakinin kafasını duvardan duvara vurmamak için güç tuttuğu anlar oluyor , bu zamanlar.Acil şifalar ve insanlıktan nasibini alabilmiş kişilerle karşılaştırsın Allah inş.

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun.Böyle insanlara güvenerek hayatlarımızı teslim ediyoruz işte.Sonrada testler karışmaz inşallah diye uyardığımızda da ''Siz devletin kurumuna ne demek istiyorsunuz" gibisinden laflar işitiyoruz.Devletimizin sağlık sisteminin düzelmiş hali malesef.Çok geçmiş olsun Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Allah yardımcınız olsun,inşaallah.Şu,işini doğru dürüst yapmayıp gece de başını yastığa rahatça koyan insafsızlara da Rabbim vicdan versin.Haklısınız.Kızılmaz mı hiç.Allah Teala sizin durumunuzdaki herkese yardım
    etsin,inşaallah.Amin.

    YanıtlaSil
  4. Ne dersen , nekadar kızsan haklısın canım..Kızının Sorunu ne bilmiyorum ama ne olursa olsun böyle bir sorumsuzluk olamaz..
    Doktorlara kızılıyor diye herkes ayağa kalkıyor ama böyleleri kızmayı hak ediyor..
    Şöyle bakıyorum ben butür olaylara..

    1. Özel muayeneli hastalarına bukadar özensiz davranmazken neden normal hastaları önemsemiyorlar..

    2. Kendi ailesinden birisi olsa bukadar duyarsız olurmu ?

    Doktorlar bu 2 soruyu iyi muhakeme etmeliler ve kendilerine öz eleştiride bulunmalılar bence..

    Geçmiş olsun..Herşeyde vardır bir hayır demekten başka birşey gelmiyor elden..

    YanıtlaSil
  5. maalesef böyle şeyler hep oluyor.allah şifasını versin kuzucuğunun.bende çok sinir oldum inan.nasıl bir iş bu böyle

    YanıtlaSil
  6. :(((( Kıyamam canım benim yaaa çok üzüldüm nerden baksan rezillik:(
    herşey rayından çıktı bu ülkede yaa kimse işine dört elle sarılmıyor,insan sağlığı bu yaa ötesi yok.
    çok çok geçmiş olsun bence gidince de sessiz kalmayın hayatım.

    YanıtlaSil
  7. :((((( geçmiş olsun ciddi bir terslik. Hem ikinci bir iş hem de dediğin gibi güvensizlik olacak şimdi. İnsan her sonuçta acaba olur...

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun yerden göğe kadar haklısın.. inşallah küçük kızının birşeyciği çıkmaz

    YanıtlaSil
  9. Ah canım çok üzüldüm,çok geçmiş olsun
    sağlık sektörünün bu tarz yanlışların yaşanmaması gerekirken en çok bu alanda sıkıntı yaşanıyor.
    dilerim kolaylıkla atlatırsınız
    bol şifalar diliyorum
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten kötü bir durum sinirlenmekte çok haklısınız, ama inşallah sonuçlar çok iyi çıkar ve bütün bu yaşanılan olumsuzlukları çabucak unutturuverir. Allah yardımcınız olsun, acil şifalar eylesin inşallah. Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  11. Acil şifalar ve elbette sabır dilerim. Allah kolaylıklar versin.

    YanıtlaSil
  12. Canım seni öyle iyi anlıyorum ki...
    Bizim yavrumuzun kaydı bile bulunamadı talihsiz olaydan sonra...Kimse ne olduğunu bile bilemedi,örtbas etmeye çalıştıkları aşikardı ...Ama o acının içinde üstlerine gidecek gücü bulumadık...
    Sen sen ol bu işin peşini bırakma,sonuna kadar diren, savaş ne gerekiyorsa yap.3 ay beklemek evet zor sıkıntılı hergün ölüp ölüp dirilmek ben yaşadım.Biliyorum ki yavrun en kısa sürede bu süreci atlatacak,Allahıma duacıyım sizin yüzünüzü güldürecek.Güzel kızımızın yanaklarından hasretle öpüyorum,sana sabır ve acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  13. tüm güzel dileklere ve dualara teşekkürler dostlar.. yalnız hissettirmediğiniz için ayrıca teşekkürler...öyle güzel şeyler söylemişsiniz ki üzerine teşekkür etmekten başka ne diyebilirim.. tek amacım duyurmak ve bizim gibi olaylar yaşama ihtimali olanlara hiç değilse uyarıda bulunmak.. zaten bu tarz rahatsızlıkların teşhis koyma süreci çok sancılı ve stresli bir de ailelerin başına gelenler.. kimbilir daha neler yaşanıyor ve neler yaşatılıyor ailelere çocuklara duymadığımız görmediğimiz... umarım bununla kalır. bu tarz durumlarda SABİM'e şikayet etmek lazım aslında...

    YanıtlaSil
  14. sevgili asosh yağmur naz inan benim için de kanayan bir yara. insanın bazen Allah'a havale etmekten başka maalesef elinden bir şey gelmiyor.. bazı doktorların (tabi ki hepsi değil) çocukları vak'a aileleri ise cüzdan olarak görmeleri devam ettikçe kimbilir daha ne olaylar yaşanır. Rabbim Allah korkusu olan doktorlarla karşılaştırsın hepimizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn,canımm sabırlı olun...

      Sil
    2. sabırlı olmaya çalışıyorum sevgili asosh.. ama bazen gardım düşüyor.. inşallah yaşadıklarımıza değer..

      Sil
  15. teşekkürler kitap eylemcisi.. inan kendi kızım için değil de yine minik bir kızımız için; en son çapa'da yattığım dönemde öyle bir olaya şahit oldum ki nefrolojide, bir asistana söylediğin şeyi yapmamak için zor tuttum kendimi.. TABİİ güzel olaylar da olmuyor değil... yine aynı dönemde kardiyolojide yine şahit olduğum muhteşem bir olay için de hiç tanımadığım bir doktorun gidip alnından öpesim geldi.benim hastane anılarım burdan köye yol olur maalesef..

    YanıtlaSil
  16. maalesef güven yitirilince tedavi süreci de aksıyor.. inşallah daha kötüsüne şahit olmak zorunda kalmayız kardeşler nikah şekeri..

    YanıtlaSil
  17. kendi ailelerinden birinin başına gelse ne yaparlar bilmiyorum ama en azından bizim en değerli varlığımıza vak'a olarak davranmaktan kurtulurlar belki ayşegül hanım.....

    YanıtlaSil
  18. Allah herkese şifa versin inşallah. çok üzüldüm yazıklar olsun işini böyle baştan sağma yapanlara

    YanıtlaSil
  19. Canım Allah yardımcın olsun.Sinirlenmemek elde değil ama iyi düşün iyi olsun arkadaşım. Allah'ın izni ile iyi sonuçlar gelsin de önemlisi o.

    YanıtlaSil

  20. Çok üzüldüm sağlık gibi hayati önem taşıyan böyle bir konuda yapılan bu hata affedilmez gerçekten Allah yardımcınız olsun. Çok geçmiş olsun.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Allah yardımcın olsun ne diyeyim başka sağlık sektöründeki aksaklıklar her yerde inşallah yeni yapacağınız tahlil sonucunda da bişey çıkmaz güzel prensese sağlıklı mutlu bir ömür diliyorum Allah'tan sevgiler:))))

    YanıtlaSil
  22. Büyük geçmiş olsun.Kızmakta çok haklısınız, hepimiz kızıyoruz, çünkü hepimizin başına geliyor benzer olaylar. sistemde büyük yanlışlar var. en önemlisi kızınızın testlerinin iyi çıkması. inşallah bu bekleyiş güzel haberlerle sona erer. sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. canım benim çok geçmiş olsun.
    doktor doktor gezip sonrada son çare amaliyat diyen doktorlar amaliyata tamam desem şu anda nasıl durumda olurdum bilmiyorum biraz korktum.
    ben hala hamdolsun ayaktayım kuzum muhtaçta etmesin eksikliklerinide göstermesin acil şifalar dilerim kuzuma:)))

    YanıtlaSil
  24. teşekkürler örgükolik.. tek şansımız böyle bir sonuçla bir operasyon vb. yapılacak olmaması... ama ciddi zaman kaybı..bu testler herhangi bir sağlık kabininde yapılacak basit testler de değil ki...

    YanıtlaSil
  25. teşekkürler örgü çantam. telefonda tepkimi koydum zaten bir daha olay kolay güvenemeyeceğimi de söyledim..

    YanıtlaSil
  26. elbette ada ve deniz..geçmişte yapılan testleri de sorguluyorum şimdi.. Allah'tan Nörolojide takip eden doktorumuz çok titiz ve tüm testleri de 2 kez tekrarlattı.. neden böyle bir şey yaptığını şimdi daha iyi anlıyorum..

    YanıtlaSil
  27. inşallah her şey yoluna girer bahar yorgun...güzel dileklerin için sağ ol..

    YanıtlaSil
  28. teşekkürler bahar hanım.. Allah doktorlarıma muhtaç da etmesin onları da eksik etmesin.. inşallah yapılan hata bizim için de çalışılan bölüm için de son olur. ciddi güven kaybı..

    YanıtlaSil
  29. inşallah her şey sizin dediğiniz gibi çıkar.. dualarınıza teşekkürler hem kendim için hem de bizim gibi evladı için mücadele veren aileler için kabul etmek istiyorum. sevgiler..

    YanıtlaSil
  30. dualarınız için teşekkürler bahar006..

    YanıtlaSil
  31. sonuna kadar haklısınız deeptone...

    YanıtlaSil
  32. teşekkürler selda hanım.. Allah iyilerle karşılaştırsın inşallah..

    YanıtlaSil
  33. her ne kadar iyi düşünmeye çalışsam da bazen gardım düşüyor sevtap'çığım.. dua etmekten başka elimden bir şey gelmiyor. dileklerin için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  34. teşekkürler çınar..güzel dileklerinize teşekkürler..

    YanıtlaSil
  35. inşallah her şey sizin bizim için dilediğiniz gibi olur öznur hanım.. çok teşekkür ederim.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  36. teşekkürler dshandmade.. inşallah yeni yapılacak testler de olumlu sonuçlanır... sevgiler

    YanıtlaSil
  37. teşekkürler öncelikle bir kase lezzet... gerçekten işini titizlikle yapan doktorlar da var elbette.. Allah korkusu olan doktorlarla karşılaştırsın rabbim inşallah..

    YanıtlaSil
  38. Canını skma ,çok haklısın ama ne yazı ki oluyor, acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette insanız hatalar yapabiliriz ama sağlık şakaya gelmiyor ki..

      Sil
  39. Canım benim senin imtihanında böyle rabbim acil şifalar versin bol bol dua et inşaalah tez zamanda şifa bulur minik kız ve sizde feraha çıkarsınız.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatesal.. zor bir imtihanla görevlendirildim dünyada.. inşallah rabbim alnımın akıyla çıkmayı nasip eder.. iyi dilekleriniz için teşekkürler..

      Sil
  40. haklısın ama her işte bir hayır vardır de.. ama gidincede dr ye biraz çemkir..İnşallah sapasağlamdır kızın..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah sonu hayırlı olur da unutulur yaşananlar.. elbette gidince bir kç şey söyleyeceğim..

      Sil
  41. Sevgili Eminecim,Bu kadar yoğunluğun arasında yaptığın elişlerini satmak için zaman ayırabilirsen ki ben emeğinin çok değerli olduğunu biliyorum yine de sana bir haberim var.
    Yeni bir alışveriş sitesi oluşturduk.Üyelik ,dükkan açmak, satış yapmak tamamen ücretsiz.Havale,kapıda ödeme,kredi kartına taksit ve paypal ödeme seçenekleri de mevcut. İlgilenirseniz site adresimiz www.teminedin.com
    Benim kendi dükkanım asosh.teminedin.com beklerim.

    YanıtlaSil
  42. öncelıkle çok geçmış olsun allah sabır versın..ben ağrıda yaşıyorum bızım başımıza böyle bışey gelse bız gıdene kadar ölürüz yada hastalık çok ılerı evreye geçer...
    malesef prof.doç.olunca ınsanları sömürmeye çalışıyorlar.allah karşılarına getırsın...AMINNN

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.