4 Ekim 2011 Salı

ZELİHA'YA.....

MERHABALAR, Sevgili dostlar.. 
Biliyorsunuz çok kısa bir süre sonra hala oluyorum.. İnşallah bir kızımız olacak.. Az kaldı doğuma heyecanla bebişimizi bekliyoruz... Daha önce bu modelin benzerinden kızıma örmüştüm. Hem kullanışlı, hem de bebeğimin üzerinde iyi durduğunu görünce yeğenimi de öreyim istedim..Yeleğimizin yapımında 100 gr. Beyaz Kartopu Flora, 50gr. Kartopu Aknaz Lila ve 50gr. Kartopu Aknaz Pembe kullanıldı..


Yeleğimiz daha önce blogumda yer verdiğim ROBALI YELEK ile aynı teknikle yapılıyor..
Tek fakı zigzag deseninin kullanılması. Yeleği 140 ilmek ile başladım. Kol altına kadar bütün ördüm. Roba kısmına geldiğimde sırt kısmına ve önlere pililer yaparak ilmek sayısını azalttım.

Ardından kolu ve yakayı kestim. Yeleğin ön biyelerini birlikte, yakasını sonradan ilmek çıkararak ördüm. Yeleği süslemek için minik çiçekler örüp, çiçeklerin ortalarına boncuklar dikerek tamamladım.


Ardından geçiyoruz patikler ve saç bandına...


Patiğimizi yapmaya 25 zincir ile başlıyoruz. Zincirin çevresini 6 sıra sık iğne ile örerken, uç kısımlardan sayıyı arttırıp, elips şeklini veriyoruz. Böylece tabanımızı oluşturuyoruz. Tabanımızın etrafını arttırmadan 6daha örerek patiğimizi yükseltiyoruz.

Ardından patiğin arka ve bilek kısmını oluşturuyoruz..

Son olarak patiğimizin burun kısmını yapıyoruz.. Burun kısmı ve patiğin yapımı daha önce paylaşmış olduğum CONVERSE patiklerle aynı biçimde yapıldı..


Son olarak patiğimizi beyaz ipimiz ile çerçeveliyoruz.. Minik çiçekler ve kurdele ile de tamamlıyoruz..

SEVGİLER..

14 yorum :

  1. çok şık bir yelek olmuş.. patiklerde çok cici.. nasıl yapıyorsunuz bu patikleri ya.. örnek istiyorum ben..

    YanıtlaSil
  2. Oh so sweet!!!
    Greet Crissi

    YanıtlaSil
  3. Emine'cim canım ellerine sağlık,ne kadar güzel olmuşlar:)bayıldım bayıldım:))İnşallah Zeliha'mız güzel,sağlıklı günlerde giyer halasından gelen cicileri.şimdiden çok teşekkür ederiz halası:))

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş, İnşallah sağlıklı günlerde kullanır küçük prenses..

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık çok güzeller hamarat anne yanında hamarat bi halayada sahip olacak olan zelihacık çok şanslı :)

    YanıtlaSil
  6. allah sağlıkla kucaklarına almayı nesip etsin.bebişin giysileri de harika olmuş.hayırlısı ile giyer inş.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık. İnşallah hayırlısıyla sağlıkla anne ve babasının eline gelir minicik.

    YanıtlaSil
  8. oyyy hala olmak çok şeker anneciği bir yandan siz bir yandan zeilş hanım çok mutlu olacak gelince:) sağlıkla giysin inş.

    YanıtlaSil
  9. harika olmuş güle güle sağlıkla giysin bebiş.
    Canım ben converse patiklerin burun kısmını öremiyorum nasıl yaptığını detaylı anlatır mısın bana...

    YanıtlaSil
  10. aaay ayy ben de hala olacağım inşallah yakındaaa az kaldıı çok cici olmuş bunlaaar ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel.Eline emeğine sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. ben sizin yaptığınız herşeye hayranım öyle güzel şeyler yapıyorsunuz ki.minik zeliha iyi günlerde giyisin. iklim

    YanıtlaSil
  13. takım gerçekten çok hoş..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.