27 Kasım 2013 Çarşamba

YUMOŞ & OMO İŞBİRLİĞİ İLE...

MERHABALAR BLOG DOSTLARIM;

Diğer Kargoyu da paylaşmadan geçemeyeceğim doğrusu.. İkinci kargom bana daha büyük sürpriz oldu doğrusu...






Gerçi katıldığım Omo Yumoş Sensitive Blogger Aktivitesi kampanyasından geliyordu ama, bu kadar güzel bir tanıtım paketi beklemiyordum doğrusu.. 


Daha önce mail adresimden Aytaç Bey bağlantı kurmuş ve adres istemişti. Omo&Yumoş işbirliği ile bir kampanya yürüttüklerini ve numune göndereceklerini bildirmişti. Numune deyince aklıma bu kadar güzel bir hediye paketi gelmemişti doğrusu... 


Paketi açar açmaz kızımın fotoğraflarını görünce çok duygulandım öncelikle...  


Aslında bu numunelere hediye paketi demek ayıp olur, hediye bavulundan bir adet, Omo Ultra Sensitive deterjan ile zaten severek kullandığım Yumoş Extra Yumuşatıcı çıktı... 

Kızımın cildi son derece hassastır. Onun çamaşırlarını sabun tozu ile yıkar defalarca da durulatırım makinede.. Umarım Omo'nun yeni deterjanı kızımın hassas cildine iyi gelir.. Deterjanı kullanır kullanmaz yorumumu yazacağım.. 


Bir de bavulun içerisinde yine kızım için gönderilmiş yumuşacık triko bir battaniye var... 


Tüm ürünlerin görüntüsü böyle.. 

SÖYLEMEDEN GEÇMEYEYİM..

" Omo ve Yumoş Sensitive tarafından hazırlanan “Bebeğim ve Ben” mobil uygulaması, hem yeni anneler hem de anne adayları için geliştirildi! Siz de Bebeğim ve Ben uygulamasını indirerek doğum öncesi ve doğum sonrası için pratik bilgileri öğrenebilir ve uzman doktorlara sorularınızı yöneltebilirsiniz!"

Kitler üzerinde bulnunan QR kod ile yada http://bit.ly/1e3LFbw  linkinden uygulamayı telefonunuza yükleyebilirsiniz.


Omo & Yumoş'a çok teşekkür ediyorum.. Tüm ürünleri severek kullanacağım... 

YEPYENİ PAYLAŞIMLARLA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE... 


Yumoş        sayfası         : www.yumos.com
Facebook                       : www.facebook.com/YumosTurkiye 
Twitter                            : twitter.com/YumosTR

“Muhteşem İkili”
Facebook Uygulaması  : apps.facebook.com/yumosmuhtesemikili/
OmoKadınlarKulübü      : www.omokadinlarkulubu.com

9 yorum :

  1. Tebrik ederim çok güzelmiş gerçektende güle güle kullan canım ben bile duygulandım anne eli değmiş gibi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER nehir hanım... özellikle resimler.. gerçekten güzel düşünülmüş..

      Sil
  2. ne güzel düşünmüşler güle güle kullanın o hassaslık bnm oğlumdada var kaç kez durlatıyorum makinede çamaşırlarını yorumunuzu merakla bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu haftaki çamaşırlarını yıkamıştım.. haftaya yıkayıp giydireyim.. yorum yazarım...

      Sil
  3. Cok guzelmis mutlulukla kullan canim

    YanıtlaSil
  4. ben de bebek bekliyorum, deterjan konusu benim de kafamı karıştırıyor açıkçası, bebğe aldığım tüm kıyafalerri gelir gelmez granül sabun ile yıkıyorum, bir kez de son ayda yıkayacağım inş.. tavsiyelerinizi bekliyor olacağım..

    bir de soru, fikrimühim kampanyası mı bu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikri mühimden daha önce hiç numune almadım. bu kampanya için blogumun sağ köşesinde bulunan mail adresim ile bağlantı kurmuşlardı..

      granül sabun yüksek ısıda ve açık renklerde iyi sonuç veriyor ama düşük ısı ve koyu renklerde problem oluşturuyor.. o yüzden verimli bir biçimde kullanamamıştım..

      Sil
  5. bende resimlere bayıldım:)
    çok güzel bir jest
    biz odamıza astık hemen:)
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.