1 Nisan 2019 Pazartesi

SİYAH & DORE GÜZELLİĞİ

MERHABALAR,

KIZIMIN CİCİLERİ TAKİPÇİLERİ;

Yine Pleksi ile yaptığım çantaları paylaşayım istedim. Yuvarlak modellere alternatif kare bir çanta yapmak istedim. 


Kare Çanta kullanım açısından daha kullanışlı oldu. Daire biçimindeki çantaya eşya sığdırması benim gibi ıvır zıvırı çok olan biri için zor oluyor da...


Bu daha önce yaptığım çanta... Dore modellerle birlikte tekrar paylaşayım istedim.. 


Bu da yaptığım son siyah çanta. Bu aparatı en çok siyah ile uyumlu buldum. 


YENİ ÇANTALARLA GÖRÜŞMEK ÜZERE....

SEVGİLER...

10 yorum :

  1. Çok güzel, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Yeni bir bloğum daha açıldı açılışa özel bir çekiliş düzenledim. Katılırsanız çok sevinirim :) Sevgiler...

    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve uğrarım.. aramıza hoşgeldiniz. inşallah blogunuz daimi ve ve bol "tık"lı olur... Sevgiler.. :)

      Sil
  3. vallahi çok güzel yaaa maşallah ki sanaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Her iki sekli de güzel 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler... severek yaptım, güzel sonuçlar çıktı ortaya... Sevgiler.. :)

      Sil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.