19 Aralık 2010 Pazar

KURDELELİ YELEK

Kısacık bir aradan sonra tekrar merhabalar !... Çok basit ve bir o kadar da görünümüyle çevreden beğeni toplayan bir yelek ile karşınızdayım. Yelek bebeklerin en çok kullandığı kıyafetlerden... Bu kadar çok kullanılan kıyafetin mutlaka çeşitlendirilmesi, süslenmesi gerekir diye düşünenlerdenim...Hele bir de bebeğiniz kızsa....


Yeleğimizin yapımında 100 gr. ip, istediğimiz renkte 4mm.'lik kurdeleler, boncuklar ve 4 adet de düğme kullanılıyor...
Dediğim gibi yeleğimiz son derece basit.. Haroşa üzerine yapılan çok basit bir ajur (üç ilmeği toplayıp, 3 ilmek örüyoruz, deseni 3 sırada bir tekrarlıyoruz...) Desen aralarını haroşa örüyoruz. Sonra desen üzerine kurdeleler geçirerek yapıyoruz... Her bir önde ve arkada 3'er desen kullanılıyor.


Yeleğimizin arka kısmında kurdele süslemeleri bebeğimizi rahatsız edebileceği için yapılmadı.


Süslemelerimizin yakından görünüşü de böyle...


Söylenen tüm işlemler tamamlandığında ortaya çıkan yeleğimiz...

23 yorum :

  1. Bu yelek çok şık olmuş bende torunlara yapayım ,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok şeker görünüyor. Ellerinize sağlık. Hemde yapımı da oldukça kolaymış.

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin patikler var. Senin elinden gelir diye düşünüyorum. :)


    burada

    burada

    burada

    YanıtlaSil
  4. FOARTE FRUMOASA VESTA
    FELICITARI

    MARI


    MULTUMESC PENTRU COMENTARII

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım çok güzel kızın gülerek giysin kız çocuğu olunca örgüler çok örülüyor bir de çok süslü oluyor

    YanıtlaSil
  6. Canım tam da blogunun adına uygun olmuş çok cici, çok beğendim =)

    YanıtlaSil
  7. çok cici olmuş ,iyi günlerde giysin insallah...

    YanıtlaSil
  8. MASAALLAH, ne kadar cici olmus. Elleine saglik.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel ve şık olmuş kurdeleler çok değişik bir hava sağlamış süper ellerine sağlık :))))))

    YanıtlaSil
  10. eminecim bayıldım süper olmuş

    YanıtlaSil
  11. bugünlerde çocukluğuma özlem duyuyorum,bu yeleği de görünce tuhaf oldum :) ama gerçekten çok güsel olmuş,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar Arkadaşım soumya beni "STYLİSH BLOGGER AWARD" ödülü ile onurlandırdı. Kendisine teşekkürlerimi sundum.Bende bu onuru sizlerle paylaşmak istiyorum. Lütfen bloğuma uğrayıp ödülünüzü alırmısınız.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  14. çok şirin elinize sağlık:):):)

    YanıtlaSil
  15. teşekkürler anneanneninemekleri, beğendiğinize sevindim...

    teşekkürler, şanslı, keskin makas, nur, embir, fiamma, bayram kömbesi, mekila filiz, maria daniela ve örgü çantam...

    gerçekten yapımı kolay selmanın sepeti bir kaç metre kurdele ile bir çok şeye enk katabiliriz...

    bahsettiğin adreslere en kısa sürede uğrayacağım sevgili a.y.

    evet sevgili ahsen kız çocuklarının kıyafetleri çok
    çeşitlendirilebiliyor...

    güzel iltifatına teşekkürler sevgili mekila...

    teşekkürler gönül... kurdele kullanmayı çok seviyorum..

    zaman zaman hepimiz çocukluğumuza özlem duyuyoruz sevgili minik...beğendiğine sevindim..

    en kısa sürede blogunuza uğrayıp ödülümü alacağım Fuat bey, beni bu ödüle layık gördüğünüz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  16. sevgili dostlar bu aralar yoğunluğum var bebeğim de bira keyifsiz.. bloglara uğrayamaz, yorum yazamazsam kusuruma bakmayın...

    YanıtlaSil
  17. Merhaba canım, telaşlı ve anlamlı günümüze yaptığın yorum ve güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum. Sizleri bekleyen nişan haberlerimizle tekrar geldim. Güzel günler diliyor, sevgi ve selamlarımı bırakıyorum canım, sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  18. ellerinize sağlık çok şık olmuş

    güzel paylaşımlara

    YanıtlaSil
  19. kızının daha güzel günlerini de görürsün inşallah görüşmek üzere sevgili hobibox...

    beğendiğine sevindim sevgili sercen...ziyaretine teşekkürler..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.