17 Şubat 2015 Salı

AÇIKLAMALI YENİDOĞAN BEBEK YELEĞİ

MERHABALAR,

Daha önce de paylaştığım gibi 2. kez hala oluyorum inşallah. Doğum kısmetse 23 Nisan gibi olacak. Artık hazırlıklara başlamanın da vaktidir dedim ve en sevdiğim modellerden birini örmek istedim Nurbanu'ya... İpimiz Nako - Rekor ve şişimiz 3 numara. 


Yeleğe 80 ilmek ve haroşa ile başlıyoruz. 


İlmekleri 10 ilmek yaka, 20 ilmek roba, 50 ilmek de gövde olmak üzere bölüyoruz.  



Gövdeyi 5 diş haroşa örerken gövdeyi 3 diş haroşa yakayı 1 diş haroşa olarak örüyoruz. İlmekleri ayırdığımız noktalardan geri dönüş yapıyoruz. 5 diş haroşadan sonra 3 sıra düz örerek dilimleri ayırıyoruz. 



Deseni ön biyelerden sonra 5 defa uyguladıktan sonra kol ve gövde ilmeklerini ayırarak örüyoruz ve ayrı ayrı ördükten sonra arkaya başlarken ilmekleri birleştiriyoruz. 



Etek ucu deseni yaparken de 5 diş haroşa ve arttırmalar yapıldıktan sonra düze geçerken kesiyoruz ve deseni oluşturuyoruz. 


Yeleğin arkası...



Deseni arkada 11 defa uyguladıktan sonra, kolu diğer kol gibi yapıp, öne geçiyoruz. Önü de 5 defa deseni uyguladıktan sonra biyeyi yaparken düğmeler için delikler açıyoruz. 



Düğmelerin ardından sıra geliyor en keyifli kısma. Yeleğin önüne hazır keçe süslemeleri yaptıktan sonra ilmek geri dönüşlerinin olduğu yerlerden kurdeleler geçirerek süslüyoruz.  


İnce ipten örülünce bebeğimizin yeni doğduğu dönemlerde giyebileceği minicik bir yelek oldu. Mink meleğimiz sağlıkla giyer inşallah. 



YENİ PAYLAŞIMLARLA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE... 

Aynı modelden daha önce de örmüştüm. 

27 yorum :

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım bebiş güle güle kullansın,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Mükemmel olmuş canım ellerine sağlık çok begendim.sağlıkla giyer insallak kuzum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım.. iyi günlerde giysin kuzucuk sıcacık...

      Sil
  3. Elbise gibi pek güzel olmuş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Saadet hanım.. güzel fikir aslında uzun yapıp elbise olabilir..

      Sil
  4. bu modelden çok hırka ördüm ama böyle süslü kol örneğini ilk defa gördüm. yapmaya niyet edersem danışırım artık. çok güzel duruyor. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok keyifli bir model tavsiye ederim Özlem hanım.. elimden gelirse yardımcı olmaya çalışırım..

      Sil
  5. Beautiful, very sweet!
    Fantastic pattern!
    happy week.:*

    YanıtlaSil
  6. çok şirin çok şık olmuş çokkkk beğendim eline sağlık

    YanıtlaSil
  7. örmekten en çok hoşlandığım model:))
    Şu an ki 4 el işimden birisi de senin fırfırlı yelek model çıkarayım dedim ama önüne yine iş geldi:))
    Ellerine sağlık canım, örgülerine özellikle de elinin muntazamlığına hayranım.(maşallah)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Hatice Hanım.. sizin gibi ustadan bu sözleri duymak çok güzel.. maaşallah sizin de hızınıza yetişmek zor. kolay gelsin. sevgiler..

      Sil
  8. Bitirmişsin sen de ..ellerine sağlık olsun...

    YanıtlaSil
  9. Selamlar çok güzel olmuş eline sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Elinize sağlık çok güzel olmuş. Bu modeli ben de çok beğeniyorum. Hatta büyüterek kızıma da örsem mi diyorum :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Muito bonito!
    Muito boa explicação.
    Abraço
    Nélia

    YanıtlaSil
  13. Allah bir avazda kurtarsin anneyi saglikla kavusmanizi nasip etsin.Renkte,modelde yine cok guzel,ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar..Blogunuzu devamli takip ediyorum..Enine yapilan bebek yelegi cok hosuma gitti.Yeni dogacak torunum icin ormek istedim ,ama ajurlari beceremedim.Pek iyi bilmedigim icin anlayamadim..Acaba vaktiniz oldugunda bir sema veya sablonla aciklayabilirmisiniz,,Veya daha ayrintili.....Cok tesekkur ederim..Iyi calismalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Mrhb emine hnm öncelik le cok güzel model elinize sağlık.
    Kol kısmını örerken de yakaya 1kere mi gidecegiz

    YanıtlaSil
  16. Ellerinize sağlık guzel olmuş vidyosu varmı

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.