29 Kasım 2012 Perşembe

SERİ ÜRETİME GEÇTİM...

MERHABALAR;

Geçtiğimiz günlerde "HEDİYELİK ÖRDÜĞÜM ENİNE BEBEK YELEĞİ"ni paylaşmıştım... Güzel yorumlar da almıştım... Yorum yazan elleriniz dert görmesin diyorum ve yine enine örülen bir yeleği hatta iki yeleği paylaşmak üzere bilgisayarımın karşısına geçiyorum. 


Modelimiz Nako Örgü Festivali dergisinin 14. sayısından... Daha önceki örnekle çok benzese de farklılıkları da yok değil...  


Bir defa bu yeleklerimizde roba kısmı tamamen haroşadan oluşmuyor. 


Yeleklerden açık pembe olanı kızımın.... Patikleriyle takım....


Koyu pembe olanı karşı komşumun minik bebeğine hediye gitti. Koyu pembe olan minik bebeğimizin yakın zamanda giyebilmesi için ilmekleri gövdeden açık renk olana göre 5 ilmek azaltılarak (73 ilmek), 3 numara şiş ile örülerek yapıldı. 


 Uç ajurun yakından görünüşü.. 


Kızımın yeleği... 78 ilmek ile örüldü. 3,5 numara şiş ile örüldü. Kurdeleler ile süslendi..


Patikler de yeleğimize eşlik etti.  Aslında patiklerin örülüşünü ayrıntılı fotoğraflamıştım ancak fotoğrafları kaydettiğim yeri bulamadım... Galiba yanlışlıkla sildim...Neyse....


Kızımın patiklerinin yakından görünüşü... Patiklerin konç kısmı enine örüldükten sonra; ayak burnu ve en son olarak tabanı yapılıyor. Bu patik benim tasarımım.. 


Patikler elbise  ya da etek altına giyilmek üzere; özellikle uzun örüldü. Bir de pantolon için kısa boyu mevcut aynı patiğin...


Sırt kısmının yakından görünüşü...Gövdede 5 diş haroşa örünce, robada 3 diş haroşa oluşuyor.


Yeleğin arkadan görünüşü...


Güzel kızım ve komşumun minik bebeği iyi günlerde sıcacık giysinler inşallah..

DİĞER ENİNE ÖRÜLMÜŞ YELEKLERİM..




11 yorum :

  1. Blonuzu uzun süreden beri sesiz izleyici olarak takip ediyordum.Paylaşımlarınız çok güzel.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık bu da çok harika olmuş

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım böylede hoş olmuş benimde elimdeki birkaç işten biri:)) bu yelek beyazı ama önceki haliyle.

    sağlıkla giyilsinler.

    YanıtlaSil
  4. pembe kızların rengi bizim rengimiz nede olsa:) çok güzelller güle güle giysin miniklerimiz...

    YanıtlaSil
  5. Harika bir model olmuş çok cici eminim örmesi de zevklidir elinize sağlık bende ziyaretime beklerim

    YanıtlaSil
  6. Süpersin ne diyim.
    Böyle marifetli olan bir veli annesi bana da kaşkol gibi birşey yapmış, harika. Sonra okul dönüşünde bir dükkana uğradım, harika bir önlük aldım, bir de ayakkabı torbası, bir etek de sipariş edeceğim inşallah.

    Ne şanslısınız siz yetenekliler.
    Eline sağlık.

    Geveze anne

    YanıtlaSil
  7. örgü sabır işi sevgi işi :) bebeklere yapışıncadsa ayrı zevkli oluyor.. herşeyin küçüğü sevilir malum :)

    YanıtlaSil
  8. nekadar tatlı şeylermiş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. yine döktürmüşsün canım eline sağlık

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.