4 Ağustos 2019 Pazar

3 FARKLI İP İLE 3 FARKLI ÇANTA

MERHABALAR,

KIZIMIN CİCİLERİ DEĞERLİ TAKİPÇİLERİM; 

Üç farklı ip kullanarak yaptığım çantalarımdan ilkinde jüt ip kullandım. Yine talep üzerine ağaçlı plakamı kullandım. 


İkinci çantamda pamuklu makrome ip kullandım. 


Üçüncü çantamda ise, kağıt ip kullandım. Kağıt ip örme sıkıntı oluyor ama sonuca değdi diye düşünüyorum. 


Sonuçta keyif aldığım içime sinen çantalar oldu. 


Yapım aşamaları da bu şekilde... Çantaların arka kısmında plaka kullanmadım. Arka kısımlarını örüyorum. Foto çekmeyi ihmal etmişim. Merak ettiğiniz kısımlar olursa, sorabilirsiniz... 


YENİ ÇALIŞMALARLA GÖRÜŞMEK ÜZERE.... 

6 yorum :

  1. Bu çanta serini çok sevdim ben. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Üçüncü ve dördüncü çanta daha hoş geliyor göze, beyaz renk daha açıcı olduğundan direk göze çarpıyor, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Her biri çok güzel. hem de modası geçmeyecek türden.. ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.