2 Mart 2016 Çarşamba

TRND VERNEL MAX KAMPANYASI


MERHABALAR Blog Dostlarım;

Geçtiğimiz aylarda TRND'ye bir blogda rastlamış ve üye olmuştum. Mail adresime gelen anket ve bilgilendirmelerle kampanyaya dahil olan 1000 kişiden bir de ben oldum. 


Çok geçmeden paketim elime geçti. 


Pakette 1 adet Vernel Max Proje Kitapçığı, 720 mL'lik Vernel Max, Vernel Max İndirim Kuponları, Anket kitapçığı, 40 adet de Vernel Max Deneme Paketi geldi.  


Vernel Max'ın daha önce de kullandığım ürünlerden olması nedeniyle ürün ile ilgili çok da tereddüt yaşamadım doğrusu. Ürünler banyomda yerlerini aldılar. 


Kitapçık okundu ve kampanya ile ilgili bilgiler edinildi.  


Deneme ürünleri paylaşılmadan olmazdı elbette. Arkadaşlarla büyük bir keyifle paylaşıldı. 

YEPYENİ PAYLAŞIMLARLA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE....

1 yorum :

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.