12 Aralık 2016 Pazartesi

TAVSİYE KANALI ENTEROGERMİNA KAMPANYASI

MERHABALAR,

Geçtiğimiz haftalarda Tavsiye Kanalı anketine katılmış, Enterogermina Probiyotik kampanyasına katılmıştım. Ürün bugün elime ulaştı. 


Oldukça yoğun içerikli bir paketle karşılaştım. 10 flakon ile birlikte, bilgilendirme broşürleri, takvim, magnet, kitap ayracı gibi pek çok tanıtım numunesi vardı. Ürünü nette araştırdım. Olumlu yorumlarla  karşılaştım. Daha önce Maflor kullanıp çok da memnun kalmıştım. Hala da özellikle antibiyotik kullandığı dönemlerde kızımda da kullanıyorum.  


Eczacıma danışıp ürünü denemeyi düşünüyorum. 


Deneme sonrası yorumlar için takipte kalın...

SEVGİLER...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.