2 Kasım 2011 Çarşamba

KIŞIN MUHTEŞEM İKİLİSİ

Merhabalar Sevgili Dostlar, 

Kızımın yeni kışlık montu ve bu mont için ördüğüm atkı ile kulaklı şapka ile karşınızdayım.. Kızımın montunu geçen hafta sonu LCW'den aldık.. Cııvıl cıvıl renkleri çok hoşuma gitti. Pembe Panço ile ördüğüm şapka ve atkıyı hala kullanabilecek olmamıza rağmen bir takım daha örmek istedim kızım için...

Montumuzun renklerinden yararlanarak ördüm atkı ve bere takımını... Örülüşünü çok sevdiğim Kartopu Flora ve Yazgülü kullandım.Atkıyı daha önce bir çok blog ve sitede görmüş ve çok beğenmiştim. Ne zamandır aklımdaydı örmek... Kısmet şimdiyeymiş.  



Şapkayı da atkının örneğinden esinlenerek kendim tasarladım. Şimdi geçelim yapılışına...


24 ilmek başlanır. 2 sıra haroşo örülür.3. sıra da haroşo örülüp, sıra sonunda 1 ilmek şişte bırakılıp geri dönülüp, 4. sıra örülür, 5. sırada sıra sonunda yine 1 ilmek bırakılıp geri dönülür.Bu şekilde şişte 1 ilmek kalana kadar örgüye devam edilir.İkinci renk yünle, şişte biriken 24 ilmek haroşo örülür.Bu sefer ilmekler aksi yönde boş bırakılır.Her renkte boş ilmek sayısı 24'e ulaştığında diğer renge geçilerek atkı örülüp, istenilen uzunluğa gelince kesilerek kapatılır.



Ben atkının uzunluğunu 17 dilim kadar yaptım. (2 defa sarabilmek için biraz uzun yaptım.)  Adından minik çiçekler ve düğmelerle süsleyerek tamamladım. 


Ardından şapkayı ördüm. 35 ilmek başladığım şapkanın 15 ilmeği diğer şişe geçene kadar örüp, diğer renge geçiyoruz.. Böylece hem atkıya uyumlu hem de verev üst kısmı nedeniyle başa tam olarak oturan bir şapkamız oldu. 


Son olarak kulaklıklar ve saç örgüleri ile şapka ve atkı takımımızı tamamlıyoruz.. Bir de eldiven örmeyi bilseydim süper olacaktı ama maalesef  eldiven öremiyorum. 

Tabii çiçeğimizi de şapkamıza kondurmayı unutmuyoruz..  Bir de doğanın bize hediyeleri var ki, güzellikleri tartışılmaz.. Kızıma mont almaya gittiğimiz güneşli günde taşların arasından başını çıkarmayı başarmış çiğdeme bayıldım.. Hem güzelliğine  hem de mücadeleciliğine... 


Bugünlük bu kadar... 

SEVGİLER ...

24 yorum :

  1. güzel kızımızın marifetli annesi ellerine sağlık,iyi günler de giysin

    YanıtlaSil
  2. nefis bir takım olmuş, sağlıkla giysin inşallah.

    YanıtlaSil
  3. harika bir takım olmuş renklerde süper..

    YanıtlaSil
  4. güle güle eskitsin cnm şapkayada özelikle atkıya bayıdım çok tarz olmuş hani :) eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık çok da güzel sağlıkla kullansın.
    canım eldiven yapılışlarını arattıt google görsellerden maşallah çok beceriklisin yaparsın mutlaka .
    arzu edersen dosyamda bir iki yapılış var gönderebilirim bana mail at.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok hoş bir takım olmuş...
    güle güle kullansın...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Örgülere bayıldım.Montla çok güzel uyum sağlıyorlar.Güle güle kullansın minik prenses:)))

    YanıtlaSil
  8. montu bende çok beğenmiştim rengarenk.. çok yakışır kuzuma.. atkı ve şapka takımıda harika.. bende kızıma örmek için örnek arıyordum..işte buldum.. örneğini aldım gidiyorum..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş, montunun renkleri ile de tam uyumlu olmuş, anlatım için teşekkürler, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş, montunun renkleri ile de tam uyumlu olmuş, anlatım için teşekkürler, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. renkleri,modeli...herşeyi çok güzel olmuş.güle güle giysin küçük melek...
    yapmak istedim ama şapkanın yapılışını tam olarak anlayamadım.birazcık ayrıntı verebilir misin?

    YanıtlaSil
  12. güzel bir uyum olmuşş. güle güle kullansın cici kızınız

    YanıtlaSil
  13. Ooooo monta da atkı-bere takımına da bayıldım,ne güzel örmüşsün çok beğendim.bu modeli ben de görmüştüm,bir ara kızıma örerim inşallah.ayşe Elif güzel günlerde giysin inşallah annesi...

    YanıtlaSil
  14. Hatta montla birlikte süper üçlü olmuşlar. Renkelr çok hoş sağlıkla kullanılsın. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. harika bir takım olmuş ellerine sağlık,güzel günlerde kullanması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar,

    Allah'ın rızasını kazanarak O'na yaklaşmanın bir yolu olan mübarek Kurban Bayramınızı kutlar, tüm sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmenizi dilerim.

    Nefsini nirana, kalbini Rahman'a, oğlunu Kurban'a, malını ihvana bezletmekle ahdine vefakarlığını gösteren Hz. İbrahim (a.s.)'ın itaatinin ve oğlu Hz. İsmail'in de teslimiyetinin yolunda ilerleyen kullardan olmamız dileğiyle sağlıcakla kalın.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  17. Felicitaciones que trabajo mas hermoso!!!!, gracias por seguirme
    Lulica

    YanıtlaSil
  18. Lindo, Çok Güzel!! Parabéns!

    Bjss
    Rose

    YanıtlaSil
  19. canım şahane olmuş bu ikili....renkler de tam oturmuş,eline sağlık...

    Biliyor musun bizde fizik tedaviye başladık...Ama bu arada dokuz eylül hastanesinde araştırmaya aldılar.oradan oraya testlerle uğraşıyoruz.Özel öğrenim de görmesi gerekecekmiş uzun bir süreç diyorlar...Ama fizik tedaviyle oturmaya başladı ,gelişmesi hızlanıyor sanırım...Birde ciğerlerimizde sorunumuz var onu da geçirebilirsek Yağmurum biraz daha rahatlayacak...
    Sizin kızınız da iyidir inşallah öpüyorum fıstığımızı...

    YanıtlaSil
  20. ama atkıya da şapkaya da bayıldım, çocuk olasım geldi, maşallah ellerine sağlık canım, ah bir de örgü örmeyi bilsem =)

    YanıtlaSil
  21. Ben örgüye bayıldım.
    Inanılmazsın.

    Yeteneksiz anne Çiğdem

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.