12 Ocak 2015 Pazartesi

TURKUVAZ HIRKAM

MERHABALAR,

Turkuvaz benim en sevdiğim renklerdendir. Özellikle yazın bronz tenle çok iyi gittiğini düşündüğümden yazın vazgeçilmezlerindendir bana göre. Uğuruna da çok inanırım bu rengin. İp sepetimin olmazsa olmazlarındandır. Kışın imdadıma yetişen, rengiyle bana yazı hatırlatan hırkamı paylaşmak istiyorum sizlerle... 


Hırkayı Ören Bayan Dora İle örmüştüm. Parlak iplerin görüntüsünü seviyorum. 


Model her ne kadar burguya benzese de ilmeklerin kaydırılması ile oluşuyor. Bir taraftan ilmekler kesilirken bir taraftan da boş alınarak ilmekler kaydırılıyor. Modeli BURADA da kullanmıştım.. Yalancı Burgu diyorum ben bu modele.. 


Düz ve ters örgüler ile lastik gibi oldu hırkam. Lastik gibi olduğu için de özellikle kollar çok dar gibi görünüyor. Ama çok da güzel sarıyor ve sıcacık tutuyor bu şekliyle. Bu yüzden ütülemek istemedim. 


Modelin yakından görünüşü...


Yalancı burguları birbirine simetrik olacak biçimde yerleştirdim. 


Kolda da aynı model uygulandı. 


Hırkamızın arkası da böyle görünüyor.


YEPYENİ ÖRGÜLERLE GÖRÜŞMEK ÜZERE...

SEVGİLER.. 

34 yorum :

  1. renk harika, çok şık olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Fantastic, wonderful sweater!!
    Happy and creative week.:*

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten mükemmel olmuş. Renk de harika. Ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bir defa rengine bayıldım. Desenleri de gayet güzel. Ellerine emeğine sağlık canım ;)

    YanıtlaSil
  5. Renk muhteşem emek muhteşem bayıldım ellerine sağlık .
    Sevgiler canım sağlıkla giy

    YanıtlaSil
  6. Rengi de modelide çok güzelmiş, ellerine sağlık. Hatta anneme göstereyim ben bunu. Tam bir hırka-kazak canavarı. Örüp duruyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Saadet hanım, beğendiğinize sevindim.. çok da keyifli bir model.. şimdiden kolay gelsin annenize..

      Sil
  7. o kadar muntazam olmuş ki, makina örgüsü düzgünlüğünde...helal olsun valla ellerine sağlık ablam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Figen abla... sizden bu gözleri duymak çok güzel..

      Sil
  8. Merhaba. Çok muntazam örmüşsünüz ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem olmuş masallah canım:-)

    YanıtlaSil
  10. ÖRGÜYÜ SEVERİM , ÖRERİM DE AMA BU KADARINA PES. MAŞEALLAH NASIL BİR YETENEK. ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iltifatlarınıza teşekkürler Özlem Berberoğlu..

      Sil
  11. rengine bayıldım. modelini hiç söylemiyorum bile ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. çok hoş blogunuz var.blogunuzu yeni keşfettim. sizi takibe aldım bana da muhakkak beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler nilgün hanım.. Seve seve gelirim blogunuza...

      Sil
  13. ELLERINE SAGLIK HARIKA TAM BIR SABIR ISI COK GUZEL OLMUS TEBRIKLERR

    YanıtlaSil
  14. nefis seyler bunlar ..maalesef ben hiç beceremiyorum...harikasınız:)

    YanıtlaSil
  15. annesi ne güzel şeyler örüyorsun kızına sağlıkla mutlulukla giysin yapan ellerine de sağlık

    YanıtlaSil
  16. bu bir şaheser, bayıldım yaptıklarınıza ne kadar yeteneklisiniz maşallah diyorum size...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.