10 Ağustos 2012 Cuma

ÇİÇEK SEPETİ

MERHABALAR;

Sıcak yaz günlerinde uzun ya da ayrıntılı işler yapmak gelmiyor maalesef içimden.. Elimdeki haruni bir şalı bir bitirebilsem.. Az kaldı aslında ama ilmekler bir hayli arttığı için zorlanıyorum.. İpi de sıcakta zorluyor beni...

Birazdan paylaşacağım havlu tam bana göre bu nedenlerle... Hem beni üzmeden bitti. Hem de yaz gününde iyi geldi...  İşte şimdi karşınızda...


Önce deseni karbon kağıdı yardımıyla havluya çiziyoruz... Sepet için kullanılan kurdele nakışı teknikleri var aslında ama bana dantelden örmek daha kolay geldi. Sepeti ördükten sonra bildiğimiz çeşitli tekniklerdeki çiçekleri yapıp desene monte ediyoruz..Yaprakları Japon iğnesi tekniği ile kasnak üzerinde yapıyoruz..


Çalışmamız bittiğinde içi çiçek dolu minik iki sepet elde ediyoruz...

GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE

SEVGİLER....

ATÖLYE KEDİ ÇEKİLİŞ DÜZENLİYOR... KATILMAK İSTEYENLER BURAYA..


NOT: KİTAPLARIM OLMADAN ASLA'da HAKAN GÜNDAY - AZ'ı paylaştım... İlgilenenler BURAYA... 

3 yorum :

  1. emeğinize sağlık , çok hoş görünüyor...

    YanıtlaSil
  2. harika bir çalışma olmuş canım eline sağlık,onca iş arasında böyle güzel iler de yapabiliyorsun kutluyorum seni..ben nerdeeeee:(şişlere de tığlara da kurdelelere de küstüm...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.