6 Aralık 2022 Salı

KIZIMIN KIŞLIK MONTU

MERHABALAR;
KIZIMIN CİCİLERİ BLOGU DEĞERLİ TAKİPÇİLERİ....

Neredeyse, bir yılı aşkın bir süredir bloguma post eklemiyordum. Yoğun , sıkıntılı ve üzücü günler geçirdim. Elbette her şey tamamen geçmiş değil ama alışmaya çalıştığım bir dönemdeyim. Bu montu öreli bir hayli zaman oldu esasında. Telefonum fotoğraf dolu. Üretiyorum elimden geldiğince, ama paylaşmaya gelince elim gitmiyor bazen. 


Montumuzu örerken; Alize Maxi İp kullandım. Yaklaşık 10 yumak kullandım. Bu arada kızım 12 yaşında. Örmek isteyenler bunu göz önünde bulundursunlar. 1 kg ip ve birazdan paylaşacağım astar ile bir hayli kalın bir mont oldu. 


Bu da montun arka kısmı...


Montun gövdesine bütün olarak; etek ucundan başladım. Diz üstünden başlıyor. Ardından haroşa ördüğüm ilmekleri düz ilmeklere; düz ördüğüm ilmekleri ters ilmeklere çevirerek devam ettim. Burgu ile devam edince; mont otomatik olarak gövdeye oturmuş oldu. 


Ardından; kapüşon ördüm, daha kullanışlı olması bakımından. Bı mont ile kullanmak için Alize Flower ile bir kulaklıklı şapka da örmüştüm ama onu fotoğraflamamışım. 


Omuzda kullandığım aksesuarlara gelince; eskimiş montumu atarken omuz detaylarını almıştım. Düğmeler de aynı montumdan... Şapka ve göğüs kısmındaki broşlar da tuhafiyelerde satılan hazır ürünlerden....


Monta bir de polar kumaştan astar ekledim. Sıcacık, kalın bir montumuz oldu böylece... 


Biz giymeye çoooooktan başladık. 


Yeni paylaşımlarla görüşmek üzere....

5 yorum :

  1. ayyyy nasıl da güzel olmuş buu maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım sıkıntılı, üzücü süreci kısa sürede atlatırsınız aslında bu dilek bu ara benim için de kısa süreli de olsa zaman zaman geçerli. Monta bayıldım, güle güle kullansın kızınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım her şey gönlünüzce olur... Dualarım sizinle...

      Sil
  3. arada bir spam a da bakıver. yorumlarımız spama düşüyor son zamanlarda :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir örgü model olmuş, elinize sağlık, umarım zor günleri atlatmışsınızdır...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.