4 Mayıs 2017 Perşembe

KIZIMIN CİCİLERİ ÇEKİLİŞİ BAŞLASIN....

MERHABALAR; Blog dostlarım...  

Uzun zamandır yapmak istediğim çekiliş ile karşınızdayım. Son dönemlerde takı işine merak sardım malumunuz. Severek yaptığım takıları blog dostlarımla da paylaşayım istedim. 


Mavi tonlarından oluşan. Yaza da çok yakışacak bu Brezilya Nakışı Takı setini hediye etmek istiyorum sizlere... Setimiz Brezilya Nakışı kolye, küpe ve yüzükten oluşmaktadır. Kazananın isteğine göre renk değişikliği yapılabilecektir. Elbette pakete sürpriz hediyeler eklenecektir. 


Gelelim şartlarımıza..

1- Blogumun izleyicisi olmanız  
2- İnstagram adresimi takibe almanız. BURADAN....
3- Blogunuzda bir adet fotoğraf ile ile birlikte link vererek paylaşmanız... 
4- Paylaşım linkinizi ve mail adresinizi yorum olarak bırakmanız. 
5- Çekiliş klasik yöntemle yani adların yazılıp çekilmesi yöntemiyle yapılacaktır.
7- Bol şanslar..

Çekiliş 09 Haziran 2017 tarihine kadar devam edecek, sonucu 10 Haziran 2017 tarihinde açıklanacak akabinde mümkün olduğunca hızlı bir biçimde kargoya verilecektir. Kargo tarafımdan karşılanacaktır. 

Not: İNSTAGRAM SAYFAMDA YAPILACAK ÇEKİLİŞ HEDİYELERİ İLE BLOG HEDİYELERİ AYRI AYRI VERİLECEKTİR. 

HAYDİ ÇEKİLİŞİMİZ BAŞLASIN...

19 yorum :

  1. Meraba :) hayrli olsun cekilisiniz.İns. falan kullanmadigim icin paylasamiyorum bu nedenlede katilamadim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm şartları yapmanız zorunlu değil. sadece bir sosyal paylaşım sitesinde paylaşmanız yeterli.. sevgiler...

      Sil
    2. Bir tek gfc var bende ondada sizi bulamadım :) yoksa paylasirdim.Katildim o halde.Ama nasi paylasicam :)

      Sil
    3. Buldum buldum tamam :) paylasiom hemen

      Sil
  2. çekilişlere katılmıyom ama yarın öbürgün duyururuum :)

    YanıtlaSil
  3. Örgülerde olduğu gibi her türlü el sanatında 10 numara 5 yıldızsınız maşallah Eminecim...Diyette olduğunuzu anladığım için size naçizane bir tavsiyede bulunmaya geldim...Karatay diyorum ve başka birşey demiyorum...Facebook da sizi karatay diyeti grubuna eklemek istiyorum ve mutlaka uygulayın kendiniz bile inanamıyacaksınız!...vücut yağlarının nasıl eridiğini görünce hayat biçimi haline getireceksiniz...Ben 5,5 kg verdim...Tereyağı ve zeytinyağını çok bol kullanarak zayıflamanın daha doğrusu yiyerek zayıflamanın hazzını yaşayın...Bu konuda her zaman yardımcı olurum sormak istediğiniz birşey olursa...ekmeksiz ve şekersiz hayatın tadını alın...ve grubu takip edin,blogumda da anlattığım bazı ayrıntılar var mesela Leptin olayı...Diyeti bıraktım ama leptine dikkat ediyorum hala ve giderek zayıflıyorum inanılmaz...sevgilerimle kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu olurum Tülin hanım.. ekmeksiz yaşamayı başarıyorum ama şeker biraz zorluyor gibi.. inşallah başarırım... sevgiler...

      Sil
    2. Tülin akıl kuzum gerisini merak etme ben de 13 kilo verdim hem yiyip hem kilo vermek şahane:)))

      Sil
    3. Tüm hesaplardan duyurdum canım bloga yayını almadım onun yerine facebooktaki örgüçantamdan yayınlayacağım hafta sonu oradan izleyen daha çok (bumerang yayını girdim)

      Sil
  4. Ben katılımcı değilim ama el emeği bu güzellikler gönülden isteyene gitsin demek istedim :)

    YanıtlaSil
  5. http://adadenizi.blogspot.com/2017/05/sk-bir-cekilis.html

    https://plus.google.com/u/0/102046757274367906441/posts/Zm5UQLiJsAW

    Buralarda duyurdum çekilişi.
    saadetuslu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Harika bir çekiliş ve el emeği muhteşem ürünler. Tüm katılımcılara şans diliyorum ve yaptıklarınız gerçekten çok özgün söylemeden geçemeyeceğim.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Emine Hanımcım. Biraz geç uğrayabildim, kusura bakmayın. Çok zarif bir set gerçekten. Ben de çekilişi bloğumda duyurdum. Hayırlı olsun, sevgiler...

    https://beyazsardunya.blogspot.com.tr/2017/05/kzmn-cicileri-blogunda-cekilis-var.html

    gucyetmezbetul@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Kaçırdım diye üzülmüştüm , iyi daha çekiliş süresi bitmemiş. Blogda yayına aldım Emine hanım.
    http://turkanaozgu.blogspot.com.tr/2017/05/cekilis-varrr.html
    turkanozdem@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Çok şık... Katılan bütün arkadaşlara iyi şanslar diliyorum

    YanıtlaSil
  10. http://petitbeuree.blogspot.com.tr/2017/06/kizimin-cicileri-kizimin-cicileri.html
    Emailim: isinonur9@gmail.com
    Umarım çekilişi kaçırmamışımdır :) Herkese bol şans!

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.