23 Nisan 2017 Pazar

RENGARENK BİLEKLİKLER

MERHABALAR,

Yaz yaklaşırken, bilekliklere rağbet artar oldu. üzerine bir de anneler günü eklenince bilekliklere ağırlık vermeye başladım. 

İlk bilekliğimizi iki kardeş anneleri için istediler... 


Bu iki bileklik ise anne ve kızı için takım yapıldı. 


Yakından görünüşü... 


Bu da minik meleğin bilekliği... Allah onu nazarlardan korusun. 


Lila çiçekli bilekliğimiz...


Yine vazgeçemediğim Lila rengi bileklik 


Bu da kurdele nakışı mavi bilekliğimiz... 


10 yorum :

  1. ellerinize sağlık.. bahar gibi olmuş hepsi..

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık hepsi de birbirinden güzeller. Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Lilayı çok severim.Çok şık elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Yalnız maviş olan yakıyor ortalığı, harika..Ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok şık ve özel olmuş bayıldım

    YanıtlaSil
  7. kızının yanağını ısır benim içiin :)

    YanıtlaSil
  8. İşi dışında hobileri olup bir de bunları da adeta bir işe dönüştürmüş insanları çok takdir ediyorum. Hepsi çok güzel ellerinize sağlık. Özellikle sonuncu mavi bileklik çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.