4 Eylül 2017 Pazartesi

KADİFE VİNTAGE ÇANTALARIM

MERHABALAR,

Tatili tamamlayıp, çalışma hayatına başlamaya sayılı saatlerin kaldığı anlarda, tatil rehavetini üzerimden atıp, blogumla ilgileneyim istedim. 

Uzun zamandır nette etamin işlemeli çantaları görüp iç geçiriyordum. Yapmaya karar verince çanta klipslerini sipariş verdim. Ancak çanta klipsleri elime geçene kadar maalesef işleme hevesimi kaybettim.  Aldığım güzelim çanta klipsleri boşa gitmemeliydi. Son dönemlerin modası aplikeler geldi aklıma.


Kadife kumaşlar ve aplikeler aldım. Netteki örneklere bakarak kalıp çıkardık annemle. Ardından kadife üzerine ütü ile aplikeleri yerleştirdik.   


Çantalar dik dursun diye astar ve kadife kumaş arasına keçe ilave ettik. Dikim aşaması annem tarafından yapıldı elbette. 


Ardından çanta klipsleri çantalara monte ettik. klipsler üzerinde iğne için delikler var. Çanta kumaşını klipsin arasına yerleştirip, el dikişi ile sabitledik.  Açıkçası çanta klipslerini monte etmek beklediğimden daha kolay oldu. Ve ortaya bu cici çantalar çıktı. Çantalardan ikisini kendime bırakıp, ikisini hemen hediye ettim. 


Bu çantayı gece kullanımı için düşündüm. Çanta klipsleri içinde uzatma zinciri yoktu. En kısa zamanda çanta klipslerinin rengine uygun zincirler ekleyeceğim çantalara.... 


Bu çanta günlük kullanıma daha uygun oldu. Her ne kadar büyük çanta kullanmayı sevsem de bu çantalar da kullanışlı oldu. 


Çantalarımız bir arada... 

İyi günlerde kullanılsınlar inşallah... 

Yeni paylaşımlarla görüşmek dileğiyle....

SEVGİLER.... 

12 yorum :

  1. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
  2. ellerıne saglık cantalar harıka ozellıkle sıyah uzerı kırmızı gullu olana bayıldıımmmm

    YanıtlaSil
  3. ellerin dert görmesin çok şıklar

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzeller.Emeğinize sağlık.
    Blogunuzu takibe aldım. Banada beklerim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım ne güzellikler yapmışsın yine .

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar canım. Gerçekten fikrine bayıldım. Çok becerimiziniz anne kiz maşallah. Bayıldım. Çantalara gerçkten bayıldım. Elinize sağlık.
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim. Ve hemen takibe aldım. Destek için sizi de benim bloguma beklerim. Öpüyorum kocaman. 😍😘

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık canım, maşallah ne kadar beceriklisin ;)

    YanıtlaSil
  8. Bayıldımmm...Tek kelime ile muhteşem olmuşlar,elllerinize sağlık canım güle güle kullanın...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.