6 Aralık 2017 Çarşamba

TIĞ İŞİ KIRLENTLER

MERHABALAR,

Geçtiğimiz günlerde bu kırlentleri bulunca; paylaşmamış olduğumu fark ettim. Annemin çeyizinden bu kırlentler. Her birinden ikişer tane örmüş anneciğim. Bir tanesine ip yetmeyince; arka kısmının filesi yerine saten dikmiş. 


Kırlentlerin arka kafeslerini söküp; birleştirip kızımın beşiğine örtü yapmayı planlıyorum. 


Gerçekten çok güzel motifler... Yapmak isteyenlere model olması bakımından yakın çekim de yapayım istedim. 


Kafes kısmında kullanılan ipler birleştirmeye yeter diye düşünüyorum. Acaba farklı bir renk ile mi birleştirsem bilemedim. Tavsiyelerinizi bekliyorum. 


GÖRÜŞMEK ÜZERE... SEVGİLER... 

6 yorum :

  1. Eskiden çok modaydı örgü kırlentler...çokda güzel örmüş anneniz ellerine sağlık...ama ben derimki siz bunu hırka yapın kendinize battaniye çoktur,bu sene bu tarz hırkalar hatta dar etekler , yelekler çok moda...uyumlu renk bir iple birleştirip uzun yelek yada hırka yapın...bekliyorum merakla...kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, ne güzel örmüş anneniz ellerine sağlık. Bende de var bu kırlentlerden hala duruyor..Örtü olabilir güzel durur. Size kolay gelsin.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Beyazla birlestirseniz guzel olur sanki...annenizin eline saglik

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel bir motif. Annenizin ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. yinee ciciş biciş şeyler yapıyon sen amaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Krem ya da beyazla birleştirme nefis olur .Güzel motifler 2.yaşama geçiyor:))

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.