19 Kasım 2017 Pazar

AÇIKLAMALI KASTIRMALI MAVİŞ YELEK

MERHABALAR,

Geçtiğimiz şubat ayında KASTIRMALI İNCİLİ YELEK paylaşmıştım. Yeleği çok sevince kızıma sevdiğim farklı bir renk ile yeniden öreyim istedim. Esasında zor bir model olmamasına rağmen 3 numara şiş ve Alize Happy Baby ile ördüm. 300 gr. ip kullandım. Bu defa incilerle süslemedim. 


Yeleğimize yakadan başlanıyor. sayılar daha önceki ile aynı şekilde yapılıyor. 


Yaka düşürme işlemi için roba kısmında bazı bölümler örülmeden geri dönülüyor. 


Kol ve etek ucuna fırfır yaparak yeleği hareketlendirdim. 


Örneğin yakından görünüşü... 


Kurdele ile süslenince yeleğimiz giyilmeye hazır...  


Şimdilerde kızıma burgu desenli bir hırka örüyorum. Bakalım ne zaman bitecek. 
Yeni çalışmalarla görüşmek dileğiyle... 

SEVGİLER.. 

8 yorum :

  1. Bu nasıl yetenek Emine hayranım. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ah ne kadar güzel, bu nasil bir yetenek <3 muhtesem. Keske 100 de biri yetenegim olsa bu örgü isinde. Ellerinize saglik. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler... Sizdeki yeteneklerde bende olsa keşke.. harika tariflerinize bayılıyorum.

      Sil
  3. Model çok güzel renk zaten muhteşem,eeee ören ellerden de marifet akıyor maşallah,süper....güle güle giyinsin prenses...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tülin hanım... ben de severek yaptım. biraz oyalayıcı oldu ama sonuca değdi diye düşünüyorum.

      Sil
  4. Ellerine sağlık arkadaşım cok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım bu modeli hiç deneme fırsatım olmadı çok çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.