27 Aralık 2018 Perşembe

MAKROME DE YAPMASAM OLMAZDI...

MERHABALAR KIZIMIN CİCİLERİNİN SEVGİLİ TAKİPÇİLERİ...

2018'in son paylaşımını, yeni yapmaya başladığım çalışmalarla yapmak istedim. Ortaokul yıllarımda öğrenmeye başlamıştım makrome düğümlerini. Son dönemlerde özellikle İnstagram'da sıklıkla makrome çalışmaları görmeye başlayınca evdeki iplerle düğümleri hatırlamak istedim. 


Makromede çok fazla düğüm tekniği yok aslında. Önemli olan muntazam ve düzenli yapmak bence. 


Baykuş'tan önce ilk olarak sağdaki çalışmayı yaptım. 


Ardından jüt ip ile bu duvar süsünü yaptım. Ancak astımı olan ve yapmak isteyen takipçilerime tavsiyem jüt ip kullanmamaları. Çünkü yaptığım süre boyunca burnum kaşınıp durdu. 


Süslemek için aralarda boncuklar da kullandım. 


Makromede kullandığım ağaç dalları da evimin yakınındaki ceviz ağacının kırılmış dalları... Rüzgarda kırılmış dalları çiçeklere destek yapmak için getirip, balkona bırakmıştım. Uygun olanları seçtim. 



İlk yaptığım çalışmayı sona sakladım. Çalışmamı bitirdiğimde minik kozalaklar ile dalın daha doğal görünmesini sağladım. 
Bu çalışmalar sadece başlangıç. Daha büyük çalışmalar için yeni ipler aldım. En kısa zamanda paylaşacağım onları da....

YENİ PAYLAŞIMLARLA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

SEVGİLER...

25 yorum :

  1. Harika tasarim emeginize saglik

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel olmuş, ama baykuş favorim oldu. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler... Baykuşu farklı iplerle yeniden yaptım. ve yapmayı en sevdiğim çalışma oldu gerçekten. :)

      Sil
  3. Ne yazık ki böyle bir el yeteneğim yok benim. Belki tekniğini öğrensen yapabilirim tabiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli ve aslında göründüğü kadar zor olmayan bir çalışma makrome.. youtube'de videoları var. bir de Hak eğitimin pdf formatında çalışma kitapçığı vardı. ondan da yararlanmıştım. bir daha ki yapışımda basit teknikleri fotoğraflayayım ben de.

      Sil
  4. Emeğinize sağlık... Bu arada 1020. takipçiniz olarak blogunuza geldim :) Teşekkürler takibiniz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler... bloguma hoşgeldiniz v iyi ki geldiniz. Dün listemde ziyaret ettiğim blogların uzun zamandır yenilenmediğini görünce üzülmüştüm. blog takip etkinliği olmasına sevindim doğrusu... umarım bloglar yeniden eski günlerine eski popüleritesine kavuşur..

      Sil
  5. Teşekkürler blog ziyareti ve takip için 😊 güzel paylaşım için elinize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  6. El islerinde yetrneksiz olsam da makromeleri cok severim. Ev dekorasyonuna cok yakisiyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar ev dekorasyonlarında çok moda. Hatta oldukça abartıldı. Yastıktan perdeye her şey yapılıyor... yeni çalışmalar gelecek en kısa zamanda...

      Sil
  7. Merhaba emine hanım iadeyi ziyarete geldim takibe aldım saygılar

    YanıtlaSil
  8. annemde bu şekilde kapı süsleri yapıyor..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annenizin elleri dert görmesin... görmek isterim blogda... sevgiler...

      Sil
  9. Yapın yapın. Elinize her şey yakışıyor.
    Yeni Yılınız Kutlu Olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tülün hanım... Sizden duymak ayrıca çok onure eder beni.İyi yıllar... Sevgiler.

      Sil
  10. Merhaba ziyarete geldim. Benim blogumu da şereflendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  11. 80 li yıllarda çok modaydı makrome.çok sevememiştim o yüzden hiç denemedim.ama sizinkiler çok güzel olmuş özellikle doğal ağaç dallarını kullanmanız çok isabetli.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler...Ben ortaokula giderken Ev ekonomisi dersi vardı. orada öğrenmiştik. Ağaç dalları da evin yanındaki ceviz ağacının hediyesi.

      Sil
  12. bir ara ben de öğrenmiştim 80 li yıllarda çok modaydı sanırım hatta saksılık yapmıştım diye hatırlıyorum ama çok yıl oldu emin de değilim sadece keyifli olduğunu hatırlıyorum....elinize sağlık...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden moda oluyor şimdilerde.. instagramda o kadar çok paylaşım var ki... yeni çalışmalar yapmaya devam ediyorum. gerçekten keyifli. çok teşekkürler. sevgiler.

      Sil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.