23 Aralık 2018 Pazar

ŞİŞ İLE ÖRÜLEN HEYBELER....

MERHABALAR, 

Bu hafta okulumuzda Yerli Malı Haftası için sergi yapacağız. Sergi için velilerimize katkıda bulunmalarını istemiştik. Öyle güzel ürünler geldi ki sergi için sanki zamanda yolculuğa çıktım. Paylaşacağım heybeleri benim velim Sevim Karabulut örmüş... Fotoğraflayıp paylaşmadan edemedim. Öyle muntazam ve güzel örülmüşler ki...


Günlük kullanım için bazılarına fermuar da dikilmiş. 
Bu modelden annem benim çeyizime patik de örmüştü. 


 Bu heybeyi, ince şiş ve kalın iplerle örmüş Sevim hanım. Böylece tok ve çok kullanışlı olmuş. 


Wayuu çanta yapmak isteyip de yapamayanlara güzel bir alternatif olabilir bu heybeler...


Bu güzel emekler her biri çok güzel... Özellikle; heybelerin sap kısmında farklı bir teknik uygulanmış. Eğer öğrenebilirsem en kısa zamanda paylaşırım sizlerle...


Yeni yılda yeni paylaşımlarla görüşmek üzere...

18 yorum :

  1. SELÇUKLU motifleri harika olmuş eline saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Velim adına çok teşekkürler... Bana da bu güzellikleri fotoğraflamak düştü...

      Sil
  2. Çok çok güzeller bayıldım emeklerine sağlık valla

    YanıtlaSil
  3. Ne şirin şeyler üretiyorsunuz. Ellerinize sağlık Emine Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzellikleri bu defa ben yapmadım sadece fotoğrafladım...çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  4. Bu heybeyi görünce aklıma ortaokulda yaptığımız heybe dokuması geldi. Vayy ne günlerdi. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen düşünüyorum da bizler orta okul ilkokul yıllarında ne çok şey öğrenmişiz. oyun hamurunu bile kendimiz yapardık tutkal,un ve kumaş boyasıyla... 8 yaşında olup eline makas almamış öğrencilere rastlıyorum sırf ev kirlenmesin diye. çok da üzülüyorum.

      Sil
  5. gerçekten çok beğendim ben de...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. ne kadar güzel ve şık olmuşlar.benimde iki tane minnak vardı bu heybelerden.hala da duruyor.bir ara şark köşesi merakım vardı .onun malzemeleriyle.velinizin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hala şark köşesi hevesim var ama maalesef evde yerim yok şimdilik... belki sonraki zamanlarda kısmet olur. çok teeşkkürler sevgiler...

      Sil
  7. Velinizin ellerine emeğine sağlık. çok güzel olmuşlar. size de paylaşım için teşekkürler...Elinize emeğinize sağlık olsun...

    YanıtlaSil
  8. örgüler el emeği göz nuru,çok güzeller,emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  9. aferin o hanımaaaa :) yeri malı haftası da kutlu olsuuun :)

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar da güzeller. Yapanların emeklerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.