2 Ocak 2019 Çarşamba

MAKROME DUVAR SÜSLERİ

MERHABALAR

KIZIMIN CİCİLERİ TAKİPÇİLERİM; 


Son dönemlerde fena halde makromeye sardım. Oldukça da keyifli... İpimi İnstagram'da makrome ipi satan bir sayfadan aldım. 3mm.'lik  bir kiloluk ekru ip almakla başladım. Bu defa doğal ağaç dalları yerine daha düzgün görünmesi bakımından oklava kullandım. 


Baykuş için 14 adet 3 metrelik ip keserek başladım. Bildiğim makrome düğümleri ile daha önce prototipini yaptığım baykuştan yaptım yine. Baykuşum benim gibi kitapsever.... Kitap blogum KİTAPLARIM OLMADAN ASLA İÇİN TIKLAYIN....


Elbette ip biraz daha kalın olunca baykuş haliyle biraz daha büyük oldu. 


Bu da makrome duvar süsüm...



Önce 56 tane 5 metrelik ip keserek başladım yapmaya...


8'erli gruplardan oluşan iplerle 7 adet baklava yaptım. 3 sıra halinde çalıştım. 


Son halinin fotosunu çekmeyi unutmuşum. Son halini verirken; baykuşta da kullandığım makrome yapraklardan yaparak ekledim. 


YENİ PAYLAŞIMLARLA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...

18 yorum :

  1. O baykuş harika olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler... Baykuş çok beğenildi, yeni sahibine uçtu...:)

      Sil
  2. Elinize sağlık.Harika olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel çok hoş olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Harikalar, çok zarif olmuşlar, ellerinize sağlık :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çokk beğendimm, bence çok güzel olmuş elinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  6. hayran oldum ikisine de ellerinize sağlık. Makrome çok sevdiğim bir sanattır :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi birbirinden güzel olmuş, ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Baykusa bayildim. Cok güzel olmus hepsi 😊

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.