4 Mart 2019 Pazartesi

BENİM DE DAVUL ÇANTAM OLMAZSA OLMAZDI....

MERHABALAR;

Sevgili KIZIMIN CİCİLERİ Takipçilerim; 

İnstagramda sıklıkla rattan ipten davul çantalara rastlıyordum. Ben de yapayım istedim. 


Hobium'dan yumuşak kağıt ip aldım. Çanta için 300 gram ip, hazır çanta sapı, fermuar (fotoğrafı fermuar dikmeden çekip paylaşayım istedim.), ahşap boncuklar kullandım. 


3,5 numara silikon saplı tığ ile örmeye başladım. Sık iğne olarak ördüm.


21 sıra ördükten sonra çantanın yan kısımlarını örmeye başladım. Ancak ip ile ilgili bir sorun yaşadım. İpi 150 gramlık iki yumak halinde almıştım. Yumaklardan biri daha ince çıktı. 


Yuvarlak kısımda pek fark etmedi bu durum ama çantanın derinlik kısmında daha da belli oldu. Fermuar için çantanın yarısına kadar örerek tamamladım. Son olarak çantanın üst kısmı için hem kapama, hem de süs görevi yapacak bir parça ördüm ve o parçayı da astarladım. Bu parçaya ve çantanın ön kısmına çıtçıt diktim. 


Ardından çantayı ahşap boncuklarla süsledim. 


Çantanın iç kısmında keçe ile astar yaptım. Aslında ipin sert bir desteğe ihtiyacı yoktu. Kendiliğinden de oldukça tok bir örgü oldu. Ama kullanım esnasında tokluğunu kaybedip, sarkmasın diye yine de keçeyle destekledim. 


Ve çantayı dikerek tamamladım. Çantaya fermuar da dikilecek. 


Çantamız bu şekilde kullanıma hazır oldu.... 


YENİ ÇALIŞMALARLA GÖRÜŞMEK ÜZERE....

14 yorum :

  1. güzel günlerde kullan çok cici olmuş

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel, peki kenarları yaparken, nasıl örülüyor, her zincire bir sık iğne mi, 2 zincire bir mi? Yani öyle dik durabilmesi için ne yapmalı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kenarlar yapılırken tığ ile köşe yapma tekniğini kullandım. gece örünce pek fazla foto çekemiyorum. Ya da çektiklerim biraz kötü çıkıyor. Sık iğne olarak ördüm. İkinci sırada her zincire 2 defa battım. sonraki sıralara 2 tek 1 çift, daha sonra 3 tek 1 çift şeklinde ördüm. Sonra ihtiyaç oldukça çift ördüm. Doğaçlama yaptım. Aslında ipten dolayı dik duruyor ama içerisine keçe dikerek daha da tok bir görüntü sağladım.

      Sil
  3. Ne güzel olmuş, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ne güzel olmuş..elinize sağlık canım...sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ay çokzeeel. anneme sölüyüm bunuuu :)

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel olmus, keyifle kullan 😊

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.