20 Mayıs 2019 Pazartesi

VAN GOGH DEKUPAJLI ÇANTALARIM....

MERHABALAR, 
KIZIMIN CİCİLERİ BLOGU DEĞERLİ TAKİPÇLERİ;


Geçtiğimiz günlerde ördüğüm son derece sanatsal bir çantay paylaşmak istiyorum sizlerle. Ard arda çanta paylaşmam sizleri sıkabilir. Ancak bu aralar çanta yapınca ister istemez blogum da bundan nasibini aldı. 


Çanta yapımı için plaka alırken; bir sayfada dekupaj çanta plakalarına rastladım. Sayfa sahibi ile iletişime geçtik. Pinterest'ten indirdiğim Vincent Van Gogh'un meşhur iki tablosunu çift yönlü çanta yapmaya karar verdim. YILDIZLI GECE VE AYÇİÇEKLERİ.... 


Plakalar hazırlanıp elime ulaşınca keyifle ördüm. Diğerlerine göre biraz büyük bir çanta oldu. Küçük çantalara sığamıyorum diyenler için ideal oldu... Çoktan sahibine ulaşan çantamı keyifle paylaşıyorum sizlerle... 


Bu tarafı GÜNDÜZ kullanımı.... 


Bu tarafı  GECE kullanımı için.... 



Bu arada daha önce Avokado çekirdeği çimlendirmiş ve saksıya ekmiştim. En son çimlenme aşamasında paylaştığım minik Avokado fidanımın son hali de böyle... Çimlenme Aşamaları için bir TIKKKK Çimlenmeden ektiğim Avokado çekirdeği ise hala çimlenmedi. Sanırım öylece çürüyüp gidecek. 

YENİ ÇANTALARLA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

3 yorum :

  1. El işi çalışmalarınız çok harika başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Insanın sevdiği tablolari yanında taşıması çok güzel olmalı. Instagramdan mi sipariş alıyorsunuz .

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.