28 Mart 2020 Cumartesi

MAKROME ARABA SÜSLERİ

MERHABALAR, 

KIZIMIN CİCİLERİ BLOGU DEĞERLİ TAKİPÇİLERİ,

En son paylaşımımın üzerinden 7 ay geçmiş... Üretmeye, alışmaya, okumaya ara vermedim elbette. Bloguma post girmezken, diğer sosyal medya paylaşımlarıma da pek ağırlık vermedim. Bir süre kendi kabuğumda olayım istedim. Ama blog sevgim daimi... Ara versem de dönüyorum yine yeniden...


Makrome son dönemlerde bir hayli popüler... Ben de daha önce yapmış paylaşmıştım.... DUVAR SÜSÜ İÇİN BURADAN.... ve BAYKUŞ İÇİN BURADAN... 


Kızımın iki ismi olunca arabanın iç kısmı için ayrı ayrı süs yapayım istedim. Yine bu aralar makrome yapraklar ya da kuş tüyü diye adlandırılan model çok popüler.... Ondan da yapmasam olmazdı... 


Kızıma ve kendime uzun birer hırka ördüm... Bolca çantalar ördüm... En kısa zamanda görüşmek üzere... 

SEVGİLER...

9 yorum :

  1. Nette görmüştüm o zaman da çok sevmiştim bu çalışmaları. Harika olmuşlar

    YanıtlaSil
  2. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  3. Hi dear, your blog is so beautiful. I really like it.
    Follow for follow? I already follow you. Btw I am the new one and I would appreciate it.

    https://salyaves.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Emeklerinize sağlık, çok güzeller.

    YanıtlaSil
  5. It really looks amazing *__*

    I have a new post. If you want a check, I'd be glad. Kisses xoxo

    https://salyaves.blogspot.com/2020/05/2-may-2020.html

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize saglık harika tasarımlar güle güle kullanılsın :)

    YanıtlaSil
  7. bayıldım ..elinize sağlık sevgiler...birara ben de yapardım makrome

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık, bende şu yapraklardan yapıyorum ama bir türlü kesme işini beceremiyorum.:)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.