25 Ocak 2011 Salı

KOKOŞ PEÇETE YÜZÜKLERİM

Karlı bir Trakya akşamından hepinize merhabalar sevgili Dostlar...! Uzun zamandır yapmayı planladığım ancak yeni vakit bulabildiğim bir çalışmam ile karşınızdayım... Satın aldığım dore peçete yüzüklerim vardı fakat ben yemek takımlarımın üzerindeki çiçeklere uygun peçete yüzükleri yapmayı planlıyordum ne zamandır.. kısmet bu güneymiş...
Başlangıçta yüzüğün tabanı için ne kullanacağıma karar veremedim..
Tuvalet kağıdı rulosundan, damacana kapağına kadar bir çok alternatif düşündüm.. Ama sonunda dayanıklılık bakımından perde halkalarının daha kullanışlı olacağına karar verdim... 2 kutu perde halkası aldım..( 1 kutuda 16 adet var...) Aslında beyazını aradım ama sadece pembe ve mavisini bulabildim... Bildiğim kadarıyla her rengi ve ahşap olanları da var.. Neyse Eskişehir'e gidince de onlardan alırım inşallah...


Peçete halkalarımı 4 adet 6'şarlı, 1 adet de 8'li gruba ayırdım... Ve çalışmayı düşündüğüm renklerdeki kurdelerle sararak kapladım....


Ardından halkaları kapladığım renge uygun renlerdeki kurdelerle katlamalı gül tekniği ile 12 pembe, 12 lila, 12 mor küçük ve 8 adet de büyük lame gül yaptım...


Küçük güllerimi 3'erli demetler haline getirdim....


Ana malzemeleri hazırladıktan sonra peçete yüzüklerimi monte etmeye başladım...(dağınıklığın kusuruna bakmayın lütfen...)


Önce lame yüzüklerin üzerine yine lame rekte olan yaprakları monte ettim.. Üzerlerine de lame gülleri yerleştirdim... En son beyaz kurdele ve lame pullarla lame peçete yüzüklerimi tamamladım...

Ardından yeşil ile fiyonk ve dönenceler yaptım, pullar ve organze kurdelerle süslenen peçete yüzüklerimizin üzerlerine en son gül demetlerini monte ederek tamamladım...


Böylece 3 takım peçete yüzüğümüz oldu... Diğer iki takım, henüz çiçeklerini ve süslemelerini nasıl yapacağıma karar veremediğim için bekliyorlar....


Lame peçete yüzüklerimizin bitmiş hali.....(Bu peçete yüzüklerini çok güzel ikramlar yaparak bizi sık sık bir araya getiren güzel yürekli ve çok becerikli bir öğretmen arkadaşıma hediye etmeyi düşünüyorum... İnşallah en kısa sürede karar verir de nefis tarifleriyle aramıza katılır...)


Lila ve mor yemek takımıma uygun olarak yaptığım peçete yüzüklerimin bitmiş hali... (Bunlar benim için...)


Bunlar da şu an nişanlı olan kuzenim için... Yapılacak daha iki takım daha var.. İnşallah onları da bir an önce tamamlar sizlerle paylaşırım.... En çok hangini beğendiniz... Yapacağım yeni iki takım için de önerilerinizi bekliyorum...

SEVGİYLE KALIN.....

32 yorum :

  1. ellerine sağlık canım, ben ıkısını de begendım ıkısının da ayrı bır albenısı var =)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık harika olmuşlar canım bende yapıp kaldıracağım oğluşlarım için inş. çok beğeniyorum bunları
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş elinize sağlık .

    YanıtlaSil
  4. en çok ilkini beğendim,lame olanları.diğer ikisi de hoş ama onlar bir başka.çok ağır ve şık duruyor.gerçekten kokoş olmuşlar:)kokoş ve çok güzel.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller,ellerinize sağlık.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. harika olmuşlar harikaa.. eline sağlık,iyi günlerde kullann.. ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok şık olmuşlar gerçekten. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. süper olmuşlar ; ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler mekilacığım.. aslında keçe ile de güzel peçete yüzükleri yapılabilir...malzeme bulabilirsem deneyeceğim.. senin yaptıkların çok hoşuma gidiyor...

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler sevgili örgü çantam, yapımı çok zevkli... gelinlerin de çok mutlu olurlar herhalde şimdiden ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. beğendiğine sevindim xesrax....

    YanıtlaSil
  12. ben de en çok lame olanları sevdim bu nedenle çok sevdiğim bir arkadaşıma hediye etmeyi planlıyorum...

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler sevgili nehire...

    YanıtlaSil
  14. inşallah iyi günlerde, güzel sofralarda kullanırım sevgili darman...

    YanıtlaSil
  15. beğendiğinize sevindim sevgili nedret hanım...

    YanıtlaSil
  16. ziyaretlerinize ve güzel yorumlarınıza teşekkür ederim sevgili dostlar...

    YanıtlaSil
  17. merhaba canım.ellerine sağlık.örgülerin çok güzel.sana da Filiz'e de bayılıyorum.paylaşımlarınız çok hoş.ben renkli kurdeleli olanları sevdim.güle güle kullanın.Hoş fikirin içinde ayrıca teşekkürler...sevgiler.hoşçakalın...

    YanıtlaSil
  18. emineciğim ellerine sağlık çok güzeller güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  19. selam arkadaşım ben en çok kendine yaptıklarını beğendim ama hepside güzel olmuş eline sağlık sanırım kendim biraz renkli bir insan olunca böyle biraz daha süslü şeyleri seviyorum:)))
    sağlıkla güzel günlerde kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Ellerine emeğine sağlık canım. çok şık olmuşlar çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  21. Emine hanımcım, çok çok çok güzel olmuşlar.. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel olmuşlar:) Keşke ben de üşenmesem de böyle harika şeyler yapabilsem:)

    YanıtlaSil
  23. bunlar çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. teşekkürler sevgili arzu... inşallah güzel günlerde kalabalık sofralarda kullanmayı nasip eder Rabbim...

    YanıtlaSil
  25. teşekkürler sevgili içimizdeki karnaval.. ben de soframda renkli bir karnaval yapabilirim belki bu peçete yüzükleriyle...

    YanıtlaSil
  26. teşekkür edrim sevgili dishe kuş..

    YanıtlaSil
  27. teşekkürler aynur hanım.. beğendiğinize sevindim... karar verirken zorlandım... seçimimi beğenmenize sevindim..

    YanıtlaSil
  28. teşekkürler mirayet hanım..

    teşekkürler banu hanım... sizin bebekleriniz kadar renkli değiller ama...

    sevgili all about skin care, aslında başlamak önemli olanı arkası geliyor... bu arada bebişim banyo yapt ıyeni şampuanı ile kokusu çok güzel, tekrar teşekkürler...

    teşekkürler sevgili necla...

    YanıtlaSil
  29. Herbirinin kendine özgü güzelliği var.
    Ancak kullandığınız materyal süper bir fikir ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın sevgili Emine Öztürk :)

    YanıtlaSil
  30. eminecim harika olmuş elceğizlerine sağlık..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  31. cok guzeller ellerinize saglik
    masalarda bayiliyorum bu guzellere ;))

    YanıtlaSil
  32. Merhabalar canim,
    ellerinize saglik cok güzel halkalar degerlenmis, bende de var bu halkalardan kordale alip yapmak isterim,
    sevgiler....

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.