1 Eylül 2012 Cumartesi

BAKICI SORUNSALI

MERHABALAR; Sevgili blog dostları;

Uzun zamandır kafamı kurcalayan bir konuyu paylaşıp fikirlerinizi almak istiyorum... Pazartesi günü göreve başlayacaktım ancak basında bolca yer alan bir konu duymuşsunuzdur mutlaka... Eş özrü atamaları ile ilgili sıkıntılar oldu ve atanamayan çoğunluktan biri de benim... Görevlendirme için koşturuyoruz, ancak tanıdığınız kimseler yok sa o da çok zor tabi... Blogumu takip edenler bilir, kızımın rahatsızlığı nedeniyle geldik Çorlu'ya zira daha önce görev yaptığımız ilçede maalesef fizyo-terapist yoktu. En kötü ihtimalle ücretsiz izne çıkacağım..İnşallah sorunumuz bir şekilde çözülür... Bu sorun çözülürse bizi daha başka bir problem bekliyor...

"BAKICI SORUNSALI" 


Bu güne kadar görev yapacağım okul, okul saatleri kesinleşemediği için maalesef net bir bakıcı da belirleyemedik.. Bakıcı işini kesin olarak halledene kadar babaannemiz ve dedemiz idare edecekler.. Bakıcı ile ilgili kafamda oluşan bir kaç şey var ancak sizden ricam bakıcı alırken dikkat ettiğiniz konuları paylaşıp, bana yardımcı olmanız... 

Bu güne kadar babaanne, dede, anneanne, dede idare ettik ama onların da sağlıkları rahatsız bir bebeğe bakmaya müsait değil. İzne ayrılmak istiyorum esasında ama rahatsız bir bebeğin bakım masrafları da az değil.. Fikirlerinizle ve dualarınızla bana yardımcı olursanız çok sevinirim...

SEVGİLER..

NOT: Siz bu satırları okurken biz de kızımın kontrolleri için İstanbul'a gidiyor olacağız... İnşallah güzel haberlerle döneriz... 

Görsel netten alıntıdır...

15 yorum :

  1. Umarım ve dilerim herşey istediğiniz gibi olur!

    Geçmiş olsun!

    YanıtlaSil
  2. güzel haberlerle sağlıkla dönün Eminecim...

    bakıcı konusu benim için çok uzak bir konu oldu... Canının canını emanet etmek kolay değil umarım kızımızı çok sevecek biri çıkar herşey istediğin gibi olsun...

    YanıtlaSil
  3. Bence ücretsiz izin alın.İnsanları rızıklandıran Allah Teala'dır.Siz bu niyetle evladınızın başında kalır,onu hasta haliyle size daha da muhtaçken bırakmazsanız görün bakın Allah Teala umulmadık yerden ne kapılar açar.Ben de şu anda ücretsiz izinde bebeğine bakan sınıf öğretmeni bir anneyim.Tabi bu naçizane bir öneri.Allah bebeğinize şifalar versin inşaallah.Selametle...

    YanıtlaSil
  4. umarım güzel haberlelrle dönersiniz..

    YanıtlaSil
  5. Allah şifalar versin arkadaşım inşanlah güzel haberle dönersiniz.

    YanıtlaSil
  6. İnşallah güzel haberler ile dönersiniz.Dualarım prensesin sağlığı için iyi haber,ataman ve bakıcın için olacak.Allah yardımcın olsun canım.

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun,umarım iyi haberlerle dönersiniz.

    YanıtlaSil
  8. Herşey en hayırlı biçimde gerçekleşsin ve de bebeğine allah şifalar versin. Dualarım siznle. Bakıcı için de inşaallah iyi insanlara denk gelirsin. Ama komşularına rica edip göz kulak olmalarını istemeni ve kamera ile kontrol etmeni tavsiye ederim.
    Biz çocuklarımızı büyütürken komşularımız zaman zaman bakar girer çıkar ilgilenirlerdi.
    Çok sorun yaşamadan o günleri geçirdik. Darısı başına.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Herşeyin en hayırlısını mevlam verir..Bakıcı konusu çok hassas bir konu.Çalışmadığım için yardımcı olamıyacağım ama bence bir çocuğa en güzel annesi bakar..Tekrar geçmiş olsun,güzel haberlerle dönmeniz dileğiyle.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. burada olsaydın ben seve seve ,kızım gibi bakardım canım...Şimdi çok üzüldüm ,inşallah işlerini yola koyarsın ...
    Kontrollerinizden de hayırlı haberler bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim sevgili asosh eminim kızın gibi bakardın ve ben de gönül rahatlığıyla işime giderdim... kısmet... inşallah hepimizin hayatı dilediğimiz gibi düzene girer.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. yorumlarıyla destekleyen tüm blog dostlarıma teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. insallah güzel haberlerle dönmüssünüzdür. Bende izin alin demek isterim,ama hayat sartlari,kim istemez ki.. Umarim hersey dilediginizden de güzel olur.

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar. Ayşe Elif'i doğduğu günden beri tanıyorum, onunla yaşıt bir oğlum var. Ayse Elif'in dayısından ve yengesinden o kadar çok dinledimki ne kadar tatlı bir bebek olduğunu( aynı okuldayız) sonra hastalığını öğrendik çok üzüldük ama dualarım hep sizinle. Allah kolaylık versin ve şifa versin...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkürler sevgili moriçe... güzel dilkelerin ve duların için... sağ olsunlar dayısı ve yengesi zor günlerimizde en yakın destekçilerimizden oldular... inşallah güzel haberlerini de paylaşmak nasip olur kızımın... sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.