30 Eylül 2013 Pazartesi

SONBAHARDA İLKBAHAR GELDİ BİZE...

MERHABALAR;

Sevgili  Blog Dostlarım;

Kızım, iş hayatı ev işleri derken; çok yoğun geçiyor zamanım... Blogumla da ilgilenemiyorum bu nedenlerden dolayı... Geçtiğimiz hafta Kipa'dan Temizlik malzemesi alışverişi esnasında her 10 TL'lik alışverişe verilen saksılarda çıkan çiçeklerimi paylaşmak istiyorum sizlerle.. 


Bir haftada bu kadar oldular.. Sonucu çok merak ediyorum.. 


Kampanya paketlerinin açılmadan önceki hali böyleydi... 

Tesco ve Çevreci Kadınlar Kulübüne Teşekkürler... 

Bu güzel kampanyayı çok sevdim gerçekten.. Keşke baharda bir daha tekrarlansa... 

Yeni paylaşımlarla görüşmEk dileğiyle... 

SEVGİLER...



2 yorum :

  1. bencede çok güzel bi kampanya :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş bir kampanya imiş bu, ayrıca doğa ile alakalı şeylere bayılıyorum, balkonumu bahçeye çevirmekten korkuyorum öyle ki yani =)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.