27 Kasım 2013 Çarşamba

KİTAP OKUMAK İSTER MİSİN?

MERHABALAR BLOG DOSTLARIM..

Bugün kapımı erkenden çalan iki kargo ile merhaba dedim güne.. Öyle mutlu başladım ki güne sizlerle de paylaşmadan edemedim.. 

Diğer kargoma da gelince Kitap Okuma İster misin? adlı organizasyonu duyanlarınız mutlaka vardır. Daha Önce Khaled Hosseini'nin Uçurtma Avcısını göndermişlerdi. Ben de keyifle okumuş KİTAPLARIM OLMADAN ASLA'da paylaşmıştım.  

Sağ olsunlar bu defa da Tanrının Unutulan Çocukları ile Bin Muhteşem Güneş'i göndermişler... İkisini de çok merak ediyorum.. Hemen başlamalıyım okumaya... Siz de her ay 33 kişiye kitap gönderen organizasyondan kitap isteyebilirsiniz.. 


Yepyeni paylaşımlarla görüşmek dileğiyle... 

SEVGİLER... 

2 yorum :

  1. Öğrendikten sonra bende bir çok kitap talep ettim. Okumak istediğim bir çok kitabı onların sayesinde okumuş oldum. En son kargom dün geldi :) 'Bin Muhteşem Güneş' çok güzel. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  2. bende,o,kitapları,okumak,isterdim

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.