1 Aralık 2013 Pazar

KIZIMIN ÖRGÜ MAMA ÖNLÜĞÜ

MERHABALAR,

Pazar sabahı, tabi ki her sabah ki gibi kızım erkenden uyanınca, önceki gün tamamladığım çalışmamı paylaşayım dedim. 

Kızım son günlerde sanırım geniz akıntısı arttı yine, kıyafetlerinin önünü ıslatıp duruyor.. Arka kısmı astarsız havlu önlükler kullanıyoruz bu dönemlerde. 


Ancak o önlüklerin yanında aynı zamanda kızımın göğüs bölgesini de sıcak tutsun ve ıslaklığı kıyafetlerine geçirmesin diye bir önlük ördüm kuzucuğa... Daha önce kullanmadığım kendi örgü mama önlüğümü de  çıkardım saklandığı yerden.. 

İkisini dönüşümlü kullanıyoruz şimdi... Üçüncü önlük de yolda... 


Önlüğümüzün tek başına görüntüsü böyle.. Beyaz kısımların yapımında Nako Baby Lüks Minnoş kullandım... Bu aralar kızım için en çok kullandığım ip diyebilirim.. 

Boyun kısmını kızımdan ölçü alarak yaptım.. 


Her sırada 3'er trabzanı birlikte örerek aşağıda doğru azalttım.. 


Önlük üzerindeki desenin yakından görünüşü.. Gerçi uğur böceği kırmızı olsa daha iyi olacaktı ama elimizde bu vardı..  


Önlüğü yapınca kızımın biberonundaki mama ya da suyu da daha sıcak kalsın diye önlüğe bir de biberon kılıfı ekledim..  


Biberon kılıfının kapağı her iki taraftan da çıkarılabilecekler şekilde yaptım. 


Örgü mama önlüğü ve Biberon kılıfı kızımın kullanımına amade.. 


Bu arada geçtiğimiz günlerde Yumoş&Omo Blogger Aktivitesi kapsamında kızım için hediye gelen Omo Ultra Sensitive ve Yumoş Extra'yı kullandım. Yumuş Extra'yı daha önce kullanmıştım. Omo'nun toz deterjanını da yaklaşık bir yıldır kullanıyordum. Ancak Omo Ultra Sensitive'i daha önce kullanmamıştım. Öncelikle kokuları güzel ve soft. Yıkadığım ürünleri kızıma giydirdiğimde vücudunda kızarıklığa rastlamadım... 

ÜRÜNLER İÇİN TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM... 


YEPYENİ PAYLAŞIMLARLA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE.. 

SEVGİLER...

8 yorum :

  1. Sehr schöne Arbeit!
    Crissi☺

    YanıtlaSil
  2. İkiside çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Kızınız iyi günlerde kullansın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlar.Ellerinize sağlık. Renkleri de harika :)

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuslarcanim ellerin dert ormesin.kuzucuga da acil sifalar dilerim...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ellerine sağlık kızını öpüyor teyzesi :)

    YanıtlaSil
  6. sağlıklı günlerde kullanın, çok güzeller.

    YanıtlaSil
  7. çok şirin ikisi de yahu güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.