31 Temmuz 2014 Perşembe

KEÇE ÇİÇEKLER

MERHABALAR,

Ramazan ayı, Ramazan Bayramı ardından tatil derken, çok ihmal ettim blogumu. Aslında boş durmuyorum ama okul ve oruç yorgunluğu biraz yordu beni galiba. Tatilde enerjimi toplayıp döneceğim inşallah.  


Pek çok yerde kullanılabilecek, yapılışlarını internetten öğrendiğim çiçekler yaptım keçeden.


Daha önce bu çiçekten KIZIMIN ÇERÇEVELERİ için yapmıştım. Çevrem tarafından çok da beğenilmişti. 


Bu çiçeği de çok severek yaptım. Ortasına düğmeyi keçe ile kaplayarak yapıştırdım. Diğerlerine hazır minik ponponlar kullandım. 


Bu çiçek biraz daha doğaçlama oldu. Elimdeki parça keçeleri değerlendirmek açısından iyi bir çalışma olmuş. 


Çiçeklerim kullanılmak üzere çok becerikli bir arkadaşıma verildi bile. Merakla bekliyorum nasıl değerlendirileceklerini. 

Geçtiğimiz günlerde kırtasiyede NOVA COLOR'un 15X25'lik 10 renkten oluşan keçelerini gördüm fiyat da 4 tlgibi bir şeydi. Hemen aldım tabi ki. Aklımda yapılacak pek çok şey var. 

YEPYENİ ÇALIŞMALARLA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE..
SEVGİLER.. 

5 yorum :

  1. Ellerinize sağlık, çok cici çok şeker olmuşlar

    YanıtlaSil
  2. Very beautiful,so cute!!!
    Greetings.:*

    YanıtlaSil
  3. çiçekler çok güzel bu aralar keçeye merak sardım özellikle çiçekler kalıpları varsa ben de deniyeyim

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. cicekler cok güzel görünüyor,ellerinize saglik. iyi tatiller..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.