17 Mayıs 2015 Pazar

LİLA BEBEK JİLESİ VE BOLERO

MERHABALAR;

Son dönemlerde pek ilgilenemedim blogumda. Bu yıl evimizi esir alan inatçı grip virüsü el işlerim ile arama girdi maalesef. Gelelim jilemiz ve boleromuza. Geçtiğimiz ay 2. kez hala olduğumu paylaşmıştım sizlerle. Bu minik bolero ve jile minik yeğenim Nurbanu için. 


Aslında ipleri alalı çok oldu ama ancak örebildim. Jile için Kartopu - Piko ve  Nako Baby Lüks Minnoş kullandım. 140 ilmek ile başladım örmeye.. 16 sıra aralıklarla fırfırları yerleştirdim. 


İlmek azaltmadan gövdeye geçtim. Bel kısmını 2'li lastik yaparak bele oturttum. 


Yakasına ve kollarına, beyaz ip ile oya yaparak jileyi tamamladım.


Bu da arkadan görünüşü. 


Gelelim Boleromuza. Boleronun modeli Haticenin Tasarım Atölyesi'nden... Severek çalıştığım model için kendilerine teşekkür ediyorum. Nako Baby Hoşgeldin Soft kullandım bolero için. 


Öncelikle arka 60 ilmek ile başladım. Modeli 4 defa uyguladıktan sonra ilmekleri şişte beklettim. 


Ardından kolları 40 ilmek ile başladım. Modeli 7 defa uygulayarak 52 ilmeğe ulaştım. Sağ kolun sağ tarafını, sol kolun sol tarafını 26'şar ilmek azaltılarak, 26'şar ilmekleri 2 farklı şişte beklettim. 


Koltuk altına gelecek kısımlara 2'şer ilmek atarak, tüm ilmekler aynı şişte topladım. 


Ajur modeli uygulanırken koltuk altına gelecek kısımlardan 10'ar ilmek arttırarak, boleronun ön kısımlarını oluşturdum. Modeli 5 defa uygulayarak önler ve arka aynı anda ördüm. Bu arada örneği 4. kez uygulandıktan sonra yaka için oyuntu yaptım. Ön için 5 diş haroşa yapılarak bolero tamamladım. 


Gelelim dikiş kısmına. Önce omuz kısmını diktim. 


Ardından kolları da dikerek tamamlandıktan sonra yakadan ilmek çıkararak yakayı ördüm. 


Yine Kartopu piko ile yaptığım çiçek ve beyaz kurdele ile boleroyu tamamladım. 


Minik meleğim şimdi 1 aylık... İnşallah büyüyüp, sağlıkla giydiği günleri de görürüz. 

YEPYENİ ÖRGÜLERLE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE.... 

SEVGİLER...

10 yorum :

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık 😊

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık... Bayıldımm..

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem olmuş canım ellerine sağlık çok şık güle güle giyinsin Nurbanu...

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun, h astalık bir girdimi kapıdan herkesi dolaşmadan çıkmıyor....

    YanıtlaSil
  5. Bunu giyip de salına salına gezerken çok şirin olacak prenses:)

    YanıtlaSil
  6. ellerıne saglık harıka olmusss sanırım elbısenın altı hazır fırfırlardanmı kullandın bu arada benıde takıptekı arkadasların arasına eklersen sevınırım

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık Eminecim yine döktürmüşsün maşallah:)renk model hepsi harika olmuş.çok teşekkür ederiz:)inşallah kızım sağlıkla giyer halasının hediyesini..

    YanıtlaSil
  8. özellikle jile çok beğendim. sağlıkla giysin güzel yavru. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Bolero çok hoşuma gitti. İkisi bir arada çok hoş durmuş. Emek vermişsiniz. Hayırlı günlerde giyer inşaallah.

    YanıtlaSil
  10. Çok cici bir takım olmuş. ❤

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.