10 Mart 2018 Cumartesi

TIĞ İLE ÖRGÜ MODELLERİ

MERHABALAR;

Daha önce şiş ile yaptığım modellere dört yazı boyunca yer vermiştim. Şimdi de biriktirdiğim tığ işi modellerde sıra.. KIZIMIN İNCİLİ HIRKASI...


Bu hırkayı Alize diva için yaz düğünlerinde serin havada kızımı korumak için örmüştüm. Şimdilerde biraz boyu kısaldı. Kol boyunu ve etek boyunu dantelle uazatıp biraz daha giydirmek istiyorum. Çok emekli bir hırka olmuştu. Örnek çıkardığımda kullandığım mavi ipli kısmı incilerle yaptım. Çok fazla da inci kullandım. 


Modelin beyaz ile yapılışı...


Çeyizlik yelek modellerinden çıkarmıştım bu modeli de...


Bu da yine çıkardığım modellerden... 


Bu model de yine bir bebek eteğinden çıkardığım model. 


Tığ işi motiflere yer vereceğim gelecek yazımda 

GÖRÜŞMEK ÜZERE... 

SEVGİLER... 

7 yorum :

  1. Çok emek harcanmış gerçekten ama harika olmuş, ellerinize sağlık.Ben bakarak çıkaramıyorum bu modelleri.Ancak şeması varsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜRLER... şemalar gerçekten daha doğru çıkarmayı sağlıyor modelleri. bu model alizenin kitaplarından birinde elbise olarak yapılmıştı. alizenin sayfasında olabilir belki ihtiyacınız olursa.

      Sil
  2. Tığ işi yapmak benim için daha kolay. Çift mili pek beceremem..
    Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, emeklerime sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Eminecim örneklerine bakmak bile ayrı bir keyif ellerine sağlık. arşivin oldukça kabarık:)

    YanıtlaSil
  5. Boa tarde, lindos seus trabalhos o casaquinho rosa, amei, vc. tem o gráfico do ponto.obrigada

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.