16 Mart 2018 Cuma

TIĞ İŞİ MOTİFLER

MERHABALAR;

Tığ işi motifler de biriktirmişim bir hayli... 


Afrika çiçeği motifi... 


Kızıma tek kişilik battaniye yapmıştım. AYRINTILAR BURADAN.. 


Kendime bu ip ile yelek örmüştüm. Model ararken de pek çok motif modelini  denemiştim. YAZLIK YELEĞİMİN AYRINTILARI...


Kullandığım motifin yakından görünüşü... 


Lame ip ile ördüğüm diğer motiflerim... Bu motifleri çanta, yelek, gömlek ve benzeri yerlerde kullanmayı düşünüyorum.


Diğer motif.. 


Bu da kare bir motif...




Mor yeleğin motifi... 


Birleştirme şekli de böyle.. 


Bardak altlığı olarak yaptım. Ama motif olarak da kullanılabilir. 


Bu da annemin gelinlik şalından... AYRINTILARI BURADAN... 


YENİ ÖRGÜLERLE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE... 

SEVGİLER.. 

18 yorum :

  1. Motif yapmak bana biraz sıkıcı geliyor. Sanırım 24 parça motifli ördüğüm oda takımından dolayı tiskindim. Birde üstelik küçük küçük motiflerden oluşan bir modeldi. :)
    Senin bu motiflerini görünce o modeli ördüğüm yıllar aklıma geldi.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık, hepsi çok güzel. Bahar da geliyorken, tığ işi yelekler kullanışlı olur. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. maşallah eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller. Motifleri farklı renklerle yapınca farklı görünüyorlar ya ne çok seçenek çıkıyor ortaya.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. merhabalar blogumda cevaplamanı istediğim bir mim var. Cevaplarsan çok mutlu olurum.
    İyi bloglamalar...

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık,çok güzeller.

    YanıtlaSil
  7. Motif örmek çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Elinize emeğinize sağlık motifler renk, renk çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  10. Hepsi birbirinden güzel olmuş ellerinize sağlık, yeşil battaniyeye bayıldım çok güzel. iyi günlerde kullanın. Sağlıkla sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok güzel görünüyor keşke biraz yetenegim olsaydı da bende yapabilseydim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Elinize emeğinize sağlık, ne güzel şeyler .😊🌸

    YanıtlaSil
  13. Your selection of topic is very good and also well written. Thanks for sharing with us most effective information
    clipping path service
    Raster To vector

    YanıtlaSil
  14. A big thank you for your blog article.Thanks Again. Will read on…

    YanıtlaSil
  15. Very Nice Article keep it up...! Thanks for sharing this amazing information with us...! keep sharing

    YanıtlaSil
  16. Very Nice Article keep it up...! Thanks for sharing this amazing information with us...! keep sharing

    YanıtlaSil
  17. You can connect with our team regarding any academic writing services at any hour of the day. programming assignment help
    at affordable price provided by Allassignmenthelp.com for students all over the world.
    online assignment help cheap

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.