5 Mayıs 2018 Cumartesi

KROKODİL BOT PATİK

MERHABALAR,

Ördüğüm krokodil patikleri paylaşmak istiyorum sizlerle... 


Öncelikle tuhafiyeden tabanlık ve ip aldım. İpim Alize Extra Folklorik Batik ve Alize Extra. 


Önce öreceğim büyüklükte taban kesip, battaniye ilmeği ile çevresini dolandım. 


Ardından tığ işi lastik ile tabanı yükselttim. 



Bilek kısmına ise; krokodil deseni yaptım. 


Diğer patiklerde de aynı işlemi yaptım yine. 


Bilek kısmına düğme de ekleyerek giyip çıkarma esnasında kolaylık olsun istedim. 



Patiklerimiz giyilmeye hazırlar. 





Yeni paylaşımlarla görüşmek üzere... .

SEVGİLER... 

7 yorum :

  1. Ellerine sağlık canım , bu tabanlıklarla bir türlü deneyemedim aldım öylece kaldı. giyildikçe kenarlarda ip aşınır mı acaba diye takıldığımdan:))

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR, ben de rica üzerine ördüm aslında. tabanın kaymaması bakımından güzel ama dayanıklı oması bakımından benim de tereddütlerim var.

    YanıtlaSil
  3. Ayy ne güzel olmuş.Ellerinize saglik❤

    YanıtlaSil
  4. Cok sirinler gercekten de 😊

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker olmuşlar, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Nasil güzel bir yetenek. Harika görünüyor,ellerine saglik <3

    YanıtlaSil
  7. Nice post. So creative, great!! 🙂
    Following you! Follow back?
    www.minnieart.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.