22 Ocak 2019 Salı

KONTROL YAYINCILIK - DİKKAT VE HAFIZA SETİ

MERHABALAR,

KIZIMIN CİCİLERİ TAKİPÇİLERİM..... 

Daha önce Kontrol Yayıncılık'tan ZEKARE SMART GÖRSEL DİKKAT EĞİTİM SETİ'ni paylaşmıştım. Yayınladığım post ilgi de görmüştü. Yine Kontrol yayıncılık tarafından yayınlanan DİKKAT VE HAFIZA SETİ'ni paylaşmak istiyorum sizlerle... 


Setimiz 7 yaş grubu için hazırlanmış. İçerisinde pek çok ilgi çekici etkinlik var. 


Eşleştirmeler, fark ve benzerlik bulmaya pek çok renkli etkinlik mevcut. 


Bulmacalar eğlenceli... 


Öğrencilerimle denedik ve olumlu dönüşler aldım. 


Son dönemlerin en ciddi sıkıntılarından, çocuklarda Dikkat Bozukluğu ve Hiperaktivite.... Bu tarz sıkıntısı olup da çözüm arayanlara daha önce tanıttığım set ile birlikte doğru alternatif olabilir diye düşünüyorum. 


YENİ PAYLAŞIMLARLA GÖRÜŞMEK ÜZERE....

15 yorum :

  1. Ürün içi siyah beyaz mı renkli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün içerisinde renkli etkinlikler de var, siyah beyaz olanlarda.

      Sil
  2. Tanıtım ve anlatım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. deneyip memnun kaldığım bir ürün oldu. öğrencilerim de çok eğlendiler... tavsiye ederim..

      Sil
  3. Bu egitim setleri gercekten de cok yararli 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim ve keyifle paylaştım. Bu ürünle tanışmamı sağlayan Kontrol Yayıncılık'a da çok teşekkürler...

      Sil
  4. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, insana davet sitesine de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitenizi ziyaret etmiştim. okumaktan keyif aldığım yazılar vardı. en kısa zamanda uğrayacağım yine... sevgiler..

      Sil
  5. Kızım 6 yaşında ve ben de yaşına uygun bu tür etkinlik kitaplarını alıyorum hep..Bence çok yararlılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten güzel etkinlikler var. dikkat süresinin uzamasında da etkili olacaklardır muhakkak.

      Sil
  6. Çok teşekkür ederim, böyle yayınlar çocuklarımıza çok faydalı oluyor. Maalesef çocuklarımız derslerine gerektiği gibi odaklanamıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. odaklanma problemi bu dönem çocuklarının en büyük sorunlarından. hal böyle olunca da çocukları etkinliklerle takviye etmek gerekiyor.

      Sil
  7. Konuyla ilgili değil sadece duyuru yapmak istedim...Değerli Blog arkadaşım, İnsana Davet sitesinin mobil uygulamasını bu hafta çıkarttık. Sizi de uygulamayı kullanmaya davet ediyorum, uygulmanın linkini sitemde bulabilirsiniz. Blogger da paylaşımlarınız daim olur inşaallah... Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim, sağlıcakla kalın...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  8. güzel bir sete benziyor ama 7 yaş için labirentler biraz kolay değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazıları daha kolay. iki kitaptan oluşuyor set. daha zor olanları da var. ben rastgele seçmiştim sayfaları.

      Sil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.