7 Ocak 2019 Pazartesi

AHUDUDU MODELİNİ DE BİTİRDİM SONUNDA...

MERHABALAR, 

KIZIMIN CİCİLERİ TAKİPÇİLERİ...

Geçtiğimiz yazılarımda Ahududu modelini açıklamıştım. Ardından Ahududu modelinden kızıma bir hırka öreyim istedim. 


Bloglarda sık sık Hobium reklamları görüyordum. İp alışverişine zaman ayıramayınca, bu defa iplerimi Hobium'dan aldım. Çok güzel bir kumaş çanta ve hediye çeki hediye etmişler. Renk ve marka yelpazelerini genişletirlerse; örneğin Nako Alize de olsa kesin vazgeçilmezim olurlar... 



YarnEND Classic Baby'den 500 gram kullandım. 220 ilmek ve 3,5 numara şiş ile ördüm. 



Reglan kol kesimi yaptım. Ancak bu kesimde her ön sırada her iki tarafta (Arka için) 'er ilmek azalttım. Burgulu Reglan kesimini daha önce anlatmıştım blogumda merak edenler BURAYA BİR TIK...



Kollarda ahududu modeli kullandım. Çok keyifli bir model gerçekten.... Pamuk şeker gibi oldu. 



Bu da yakından görünüşü...



Gövde ve kolları diktikten sonra kapüşon ördüm. Bu şekilde daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum. 



Bu da arkadan görünüşü....



Son dokunuş olarak sol kısmına daha önce kullanırım diye aldığım nakış aplikeyi dikerek monte ettim. Aslında ütü ile monte ediliyordu ama örgüye zarar verir diye cesaret edemedim. 


Kapüşonun arkadan görünüşü...



Kızımın kullanmadığım penye bir çarşafı vardı. Rengi de hırkaya çok uygundu. Hırkanın içine astar da yaptım. Bu şekliyle mevsimlik bir mont gibi oldu. Aslında başta astarlamayı planlamış olsaydım; ilik açmaz üste ilik monte ederdim. Bu şekilde farklı görünürdü. bu tekniği de kızımın BAYKUŞLU MONTUNDA kullanmıştım. 



Son olarak yine çok moda olan ponponları kullanarak kızımın hırkasını tamamladım. 



20 yorum :

  1. Bu ne guzel bir hırka olmuş böyle... Renk model ayrıntılar suuuuperrr... 👏👏👏👏👏

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize emeğinize sağlık. Çok şık olmuş. Keyifle giyinsin prenses.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  3. rengi de kendisi de minnoş olmuş çok şiriin :)

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık. İnşallah güzel günlerinde giyer küçük hanımefendi :)

    YanıtlaSil
  5. Hi dear! <3
    Great post, so sweet. :)))
    If you want to follow each other write me on my blog.

    https://belyfashionadress.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir yazı olmuş , blog sitenizi çok beğendim kaliteli içerikler barındırıyor.

    Bende sizi beklerim www.zanalab.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler... mutlaka geleceğim iade-i ziyarete...

      Sil
  7. Sevgili Hanımlar, çocuklarınız için öyle güzel şeyler yapıyorsunuz ki, inanın bu kıyafetler içinde çocuklarınız melek kadar güzel oluyor. Allah sizden razı olsun. Ancak sizden küçük bir ricam olacak dış görünüşlerini böyle güzelleştirdiğiniz gibi çocuklarınızın ruhlarını da güzelleştirin; onlara her zaman güzel sözlerle hitap edin. Güzellik sizin mayanızda var, incitmeyin onları. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  8. rengide modelide harika olmuş.çok beğendim.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten çok ama çok güzel olmuş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Ben robadan baslayip yapmistim bu modeli boyle de cok guzel olmus. Kapusonu ayri bir hava vermis. Elinize saglik.

    YanıtlaSil
  11. O kadar muntazam ve o kadar güzel olmuş ki bayıldım...güle güle giyinsin prenses...ellerine sağlık,tüm örülenlerden daha güzel çocuklar için harika...

    YanıtlaSil
  12. Çok beğendim, emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.