23 Haziran 2019 Pazar

ES - ES ( KIRMIZI - SİYAH ) ÇANTALARIM

MERHABALAR,

KIZIMIN CİCİLERİ DEĞERLİ TAKİPÇİLERİM; 

Çantalarıma tammmmm gaz devam... Laleli plakalarımı kırmızı ve siyah ile yapayım istedim. Çanta yaparken en sevdiğim renkler oldu kırmızı ve siyah.... 


Kırmızı ile yaptığım çantam... 


Çantamın iç kısmını merak edenler için çektim bu fotoyu da. Çalışırken foto çekmek biraz yavaşlattığı için son dönemlerde üşeniyorum. 3 mm.'lik keçe kullanıyorum. Keçe ile plaka araına gerek olduğu durumlarda kadife de kullanıyorum. Kadife ile pileksi uyumu güzel görünüyor. 


Yeni çalışmalarla görüşmek üzere... 

SEVGİLER... 

8 yorum :

  1. ESERLERDEKİ KOMPOZİSYON, RENKLERDEKİ ARMONİ BÜYÜLÜYOR İNSANI. GÜZELLİKLER DAİMA FARK YARATIR. TEBRİKLER ÇALIŞMALAR ÇOK HARİKA:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler...elimden geleni yapmaya kendimi geliştirmeye çalışıyorum.

      Sil
  2. Çok şık olmuşlar, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Renkler harika,emeğinize sağlık gerçekten:)

    YanıtlaSil
  4. bayılıyorum ben bu çantalara süpersiniz....sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.