16 Haziran 2019 Pazar

AHŞAP PLAKA İLE SIRT ÇANTASI

MERHABALAR,

KIZIMIN CİCİLERİ BLOGU DEĞERLİ TAKİPÇİLERİ, 

Son dönemlerde bolca çantalar örüyorum. İnstagram adresimde bolca paylaşıyorum. Benzer çantaları yaptığım için kendimi tekrar ediyorum gibi oluyor. Ancak plaka seçimleri ile fark yaratmaya çalışıyorum kendimce...


Geçtiğimiz aylarda kendime ilk defa bir sırt çantası almıştım. Kullanım kolaylığı ve mesleğim gereği pek çok eşya taşımamdan dolayı çok da rahat kullandım. Davul çanta örerken plakaları başka nerelerde kullanırım diye düşünürken bu çanta geldi aklıma.  


Taba rengi hazır deri taban aldım. Daha önce yaptığım patiklerin tabanına benzer biçimde tabanı yaptım. Pamuklu Makrome ipi ve 3,5 numara tığ kullandım bu arada. 


Gövdeyi ördükten sonra, kapağa sıra gelince kapağı sadece makrome mi, örgü mü yapayım derken, ikisini bir arada kullanarak kapağı yaptım. 


Kapaktan ilmek çıkararak, kol askılarını ve çanta sapını yaptım. 


Kapağın alt kısmını hareketlendirmek için, makrome ve püskül kullandım. Son dönemin trendi olan makrome, püskül ve ahşap detayların tamamını kullandığım bir çanta oldu. 


Çantanın içini hazır astar ile astarladım. 


Sırt çantam yaz için, içerisine tüm eşyaları alacak biçimde hazırlanmış oldu.... 


Son dönemlerde çanta örüyorum bolca.... İlgilenen takipçilerimi İNSTAGRAM adresime davet ederim. 


YENİ ÇANTALARIMLA GÖRÜŞMEK ÜZERE....

11 yorum :

  1. HER DEFASINDA BİR BİRİNDEN GÜZEL ÇALIŞMALAR YAPIYORSUNUZ EMİNE HANIM. BU ÇANTA ÇALIŞMANIZ DA HARİKA OLMUŞ. TEBRİKLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RİCA EDERİM. BU GÜZEL ÇALIŞMALARI TAKİP ETMEK BENİM İÇİN ZEVKTİR.

      Sil
  2. anlamadığım konu resimlere neden adresini yazıp çöp haline getiriyorsun güzelim resimleri. merak etme yemezler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimler ve blog benim olduğuna göre böyle bir özgürlüğüm var herhalde... üzerinde bu yazılarla bile çoğu defa çalınıp fotoğraflarımdan blog oluşturulmuşken kendimce önlem alıyorum. yani hırsızlar yemekten fazlasını yaptılar çoğu kez. siz de bu durumdan rahatsızlık duyuyorsanız blogumu ziyaret etmek zorunda değilsiniz...

      Sil
  3. Çok emek emek yapılmış belli. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık, sahipleri güle güle kullansın

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.