11 Ağustos 2019 Pazar

KIRMIZI ÇANTA İLE SIRA BANA ANCAK GELDİ...


MERHABALAR,

KIZIMIN CİCİLERİ DEĞERLİ TAKİPÇİLERİM; 

Bayram için kendime de bir çanta yapayım istedim. Diva ip'ten 3 yumak Diva Supra ip aldım. Plakayı bu defa bu şekilde kullanmayı uygun gördüm. 


Diva dokusu anlamında biraz örmeyi zorlaştırdı ancak sonuç güzel oldu. 


Blog takipçilerim çanta kapağının bir miktar küçük olduğunu söyleyeceklerdir. Ancak üç yumak kullanmama rağmen yetmedi. İnternetten yeni ip de almak istemedim. Çantamın kapağına gümüş rengi çerçeve yaparak kapağı bir miktar uzatacağım fırsat bulunca. 


Diva supra için DİVA İPLİK'İ ziyaret edebilirsiniz. 

4 yorum :

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.