3 Haziran 2020 Çarşamba

İNDİGO MAVİSİ ÇANTA

MERHABALAR,

Geçen yıldan beri gerek ahşap plakalarla, gerek farklı modellerle çantalar yapıyorum.. Davul çantalar çok da sevildi.. Hem kendime hem yakınlarıma yaptım.. Bir bölümü de beğenenler ile paylaşıldı... 


Bu da yeni tasarım bir çantam. Birleştirmeden önce fotoğraflamadım. Fotoğraf olayı ile ilgili en büyük sıkıntım; gece örgü ördüğüm için foto çekmek sıkıntılı oluyor. Genelde süreci değil, sonucu paylaşmak zorunda kalıyorum. 


İki büyük kare motif ve iki patik tabanı örüp birleştirerek bu çantayı yapmış oldum. Çanta sapını da örerek yaptım. Örme saplar yumuşak dokulu olması bakımından kullanışlı oluyor. 


Çantanın arkası bu şekilde...


Yaz için kullanışlı bir çanta yapmış oldum... Çantamın Şimdilik sahibi yok.. Sahibini bekliyor. Çanta siparişleri için İnstagram hesabımdan iletişime geçebilirsiniz...

15 yorum :

  1. ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir çalışma olmuş tebrikler.

    YanıtlaSil
  3. bu sene mavi çok moda. Çantanın rengi de şekli de çok güzel

    YanıtlaSil
  4. İyi çanta çalışması. Güdüleri etnik gözüküyor.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık,rengi de çok güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Emeğinize sağlık çok güzel olmuş Hem öğretmenlik hem el emeği çok takdirliksiniz tekrar emeğinize ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Nette gezinirken tesadüfen gördüm.. Çantaların her biri birbirinden güzel. ellerinize sağlık... :)

    YanıtlaSil
  8. Rengi bir harika . Tam kotla kullanmak için . ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.