4 Eylül 2014 Perşembe

ÇEYİZLİK OYALAR

MERHABALAR,

Blog açısından durgun geçen bir yazın ardından tekrar merhabalar demek istiyorum sizlere... Ramazan üstüne tatil derken nasıl geçti anlamadan koca bir yaz... Yaz sıcağında pek de fazla örgü öremedim. Kızım ve yeğenim için başladığım hırkaların kolları hala bitemedi bir türlü... Neyse uzun kış gecelerinde yaparım inşallah... 


Bunlar çeyizimden oya örnekleri..  


İlgilenenler olur diye belki elimden geldiğince yakın çekmeye çalıştım.  


Okulda giydiğim kıyafetlere fular olarak da kullanıyorum bir çoğunu... 


Bazılarını daha kalın iplerle yaparak örgülerimi süslediğim de oluyor.  


En sevdiklerim içinde mor olanlar elbette... 


Pek çok iğne oyası da var çeyizimde. Onları da fotoğraflayıp paylaşmalıyım aslında...


Aslında bir çoğu sandıkta beklemekte, ama ara ara onları çıkarıp izlemek hoşuma gidiyor. 


Her birini okşayıp, havalandırıp geri koyuyorum... 


Şimdilerde oyalar daha pullu boncuklu... Yeni modeller de elbette çok güzel. 


Ama ben bu tarz modelleri daha kullanışlı buluyorum... 


Yepyeni çalışmalarla görüşmek üzere.. 

3 yorum :

  1. Lindo e muito delicado trabalho.
    Está perfeito e tudo a condizer. Parabéns pela criatividade.
    Abraço
    Nélia

    YanıtlaSil
  2. Beautiful edgings!

    Greetings!!

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.