17 Kasım 2014 Pazartesi

ŞİRİN KIZIMA ŞİRİNE ŞAPKA VE ATKI

MERHABALAR,

Yaklaşık yarım saat önce bitirdiğim ve dumanı üstündeyken fotoğrafladığım şapka ve atkıyı paylaşmak istiyorum sizlerle... Uzun zamandır yapmak istediğm bir çalışmaydı animasyonlu şapka ve atkı. Ama turkuvaz rengin çekiciliğinden galiba, ilk olarak şirine yapmak istedim. 


İnternette pek çok model inceledim. En çok buradaki model ilgimi çekti. Kolları sıvadım hemen. 


Şapkayı 105 ilmek ile Nako Baby Lüx Minnoş ile 3,5 numara şiş ile ördüm. 


Ardından saçlarını örüp, şiş üzerinde birleştirdim. 


Şapkanın üst kısmını 5 şiş yardımı ile ördüm. Ancak bu kısmı 3 defa söktüm, istediğim formu vermek için. Fotoğrafta gördüğünüz ilk söktüğüm. 


Ardından yüzü bir maskeden yararlanarak yaptım. 


Çiçek örmeye üşenince keçeden yapılmış hazır stickerlardan faydalandım. 


Ardından daha 35 ilmekle, kaşkolun uç kısımlarını örüp, ayrıca ördüğüm atkı ile birleştirdim. Minik Şirine'lere de keçe çiçekler yapıştırdım.  


Şapkanın üst kısmına ve atkıdaki Şirine'lerin şapkalarına yaptığım ponponlarla form vermek istedim. 


Eski taktikler yetişti imdadıma. Pek sevmediğim bir şey ponpon yapmak, bir makine almam lazım aslında. 


Ponponlarla şapka ve atkıya form verdim böylece...


Ve kışa hazır oldu güzel kızım... Sırada Hello Kitty var inşallah... 

YEPYENİ ÖRGÜLERLE GÖRÜŞMEK ÜZERE...

SEVGİLER...

31 yorum :

  1. Emeklerinize sağlık ne kadar güzel olmuş =))

    YanıtlaSil
  2. Yerim ben o cicileri, şirinler, hepsini:))

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker olmuşlar,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş bunlar, ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  5. Ayy çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Tek kelime ile bayıldıııım. Anneme sipariş vereyim de kızım için ördüreyim ben de. Aslında kızımdan çok ben seviyorum şirinleri ama o da görse bunları çok beğenirdi eminim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sibel hanım.. Anneniz de eminim harika işler ortaya çıkarır. yapması çok keyifli bir çalışma.. şimdiden kolay gelsin. merakla bekliyorum sonucu..

      Sil
  6. çocuk olasım geldi:)))süper olmuş:)))

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker çok cici olmuş arkadaşım ellerine sağlık . Şirineleri hep sevmişimdir görünce dayanamadım geldim bakmaya :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeynep.. ben de hep sevmişimdir Şirinleri.. ne de olsa çocukluğumuzun kahramanları..

      Sil
  8. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. büyük sabır. çok güzel olmuş. örgüyü çok sevmeme rağmen cesaret edemezdim herhalde. çok çok güzel. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Özlem hanım... sabır gerekiyor ama sonuca inanın değiyor.. sevgiler..

      Sil
  10. Şirin kızlara Şirine yakışırdı zaten. Çok tatlı olmuş. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Ay ben neler kaçırmışım.Telefondan bloglovini açamıyorum.Bilgisayardan girdikçe ziyaretler yapıyorum.Çok ama çok sevimli güle güle kulansın fıstık

    YanıtlaSil
  12. iyi günler yüzüyle saçlarını nasıl birleştirdiniz acaba

    YanıtlaSil
  13. iyi günler yüzü ve saçlarını nasıl birleştirdiniz acaba bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar... saçları ve yüzü şiş üzerinde birleştirdim vildan hanım.. ilmekleri üst üste getirip tığ ile iki ilmeği aynı anda örüp, şişe geçirdim..

      Sil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.