16 Kasım 2014 Pazar

HAFTASONU GANİMETLERİMİZ...

MERHABALAR, 

Cuma günü kardeşim eşi ve cimcime kızları ziyaretimize geldiler Adapazarı'ndan... 

FİLİZ'İN EVİ blogunun yazarı Filiz kardeşimin eşi olur. Yani Gelin & Görümce blog yazıyoruz. Ben de Filiz aracılığı ile başlamıştım yazmaya... Yengemiz el emeği çalışmalarıyla çok mutlu etti bizleri...


Kızıma çok güzel bir pike ve yastık, yelek ve pijama bana bir bluz... 


Pike kızımın yeni odasına öyle yakıştı ki, hemen örttük yatağımızın üstüne... Kendisine buradan ellerine sağlık diyoruz ve çok teşekkür ediyoruz... 


Unutmadan bu güzelliği de paylaşmalıyım. Bu çiçek de Filiz ve Ahmet'in hediyeleri... Atatürk çiçeği kırmızı yaprakları ile çok sevdiğim bir çiçektir. Daha önce de vardı ama ölmüştü maalesef.. Toprağını değiştirip, yeni saksısına yerleştirdim hemen. Umarım yerini sever. Bakım tavsiyeleri olan varsa çok sevinirim. 

YEPYENİ PAYLAŞIMLARLA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE....

SEVGİLER.. 

6 yorum :

  1. Ellerine sağlık her ikinizi de keyifle takip ediyorum. sevginiz ve güzellikleriniz daim olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Hatice hanım... biz de sizi keyifle takip ediyoruz..

      Sil
  2. ellerine sağlık filizin. iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Aaa ne güzel bilmiyordum,güle güle kullanın,Filiz Hanımında ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.