7 Temmuz 2019 Pazar

AHŞAP PLAKA İLE ÖRÜLEN ÇANTALARIM....

MERHABALAR,

KIZIMIN CİCİLERİ DEĞERLİ TAKİPÇİLERİM; 

Pileksi plaklarla yaptığım çantalar biraz klasik oldu. Daha spor çantalar yapmak için ahşap plakaları ve pamuklu makrome ipi tercih ettim. 

Ağaç ve Kuşlu plaka en çok tercih edilen plakalar oldu. Özellikle Ağaçlı plakalardan hem pileksi hem de ahşap bolca ördüm. 


Sahibinin isteği üzerine deri çanta sapı kullandım bu defa... 


Yine kuşlu plakamız da aynı biçimde yapıldı. 


Mavi de olmazsa olmazımdır. Turkuvaz ve ahşap uyumunu da çok sevdim... 

GÜZEL GÜNLERDE KULLANILMALARI DİLEĞİYLE....

SEVGİLER...



6 yorum :

  1. Hepsi de birbirinden güzel eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Hergün severek kullanıyorum, elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günlerde sağlıkla kullanın... Sevgiler..

      Sil
  3. TEBRİKLER! EMİNE HANIM, GERÇEKTEN DE ÇOK GÜZEL ÇALIŞMALAR YAPMAKTASINIZ. DOĞRUSUNU İSTERSENİZ BÖYLE ÇALIŞMALAR BENİ ÇOK ETKİLEMEKTEDİR. BAŞARILI ÇALIŞMALARINIZIN DEVAMINI BEKLERİM.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.