18 Temmuz 2019 Perşembe

BEŞ PARA FAZLA OLSUN KIRMIZI OLSUN DİYENLERE....

MERHABALAR,

KIZIMIN CİCİLERİ DEĞERLİ TAKİPÇİLERİM; 

Keyifle yaptığım bir çanta yine.... Kırmızı en çok sevdiklerimden....  


Gümüş pileksi ile yaptım bu defa...

Bu da en çok kullandığım ağaçlı plaka ile kırmızının uyumu... Gold ve kırmızı çanta, yaz düğünlerinin vazgeçilmezi olacaktır. 


Aynalı çantaları foto çekmek zor oluyor yansımadan dolayı.... Elimden geldiğince plakalar görünsün istiyorum. 

YENİ PAYLAŞAIMLARLA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

3 yorum :

  1. ÇOK VERİMLİ BİR İNSANSINIZ EMİNE HANIM. BUNCA ÇALIŞMAYI NASIL YAPIYORSUNUZ ANLAYAMIYORUM ANCAK SİZİ TEBRİK EDİYORUM. HARİKA ÇALIŞMALARINIZ VAR, HEPSİ DE BİRBİRİNDEN GÜZEL.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.