19 Şubat 2018 Pazartesi

ŞİŞ İLE ÖRGÜ MODELLERİ - 2

MERHABALAR,

Geçtiğimiz günlerde blogumda yaptığım ya da sadece model olarak çıkardığım ŞİŞ İLE ÖRGÜ MODELLERİNİ paylaşmıştım. Bugün paylaşacaklarım da devamı. Zannediyorum 3-4 paylaşımım bu konuda olacak. Ardından bu yıl yapmakta olduğum örgülere devam edeceğim... Sizi modellerle baş başa bırakayım.. 


Kızıma hırka örmüştüm. Bu tarz modelelrin en önemli güzelliği sayı tek olması koşuluyla modeli büyütüp, küçültebilmeniz. Kendim için modeli daha da büyüterek baharlık hırka yapasım var kısmetse, ipleri de hazır... Alize Diva, Parlement Mavi... 



Bebek örgülerine en güzel giden modellerden biri bence. Lastik yerine etek uçlarına da konabilir. Yapımı son derece basit.. Üç ilmek düz, üç ilmek ters örülüyor. Üç ilmek düz örülen ilmeklerden sağdaki iki ilmeğin etrafından geçiriliyor. Kalan iki ilmek örülürken; bir ilmek düz, 1 boş al, 1 ilmek düz, biçiminde örülüyor. kolay ve keyifli bir model. 

KAHVE ÇEKİRDEĞİ MODELİ


PEMBE YELEK de modeli uygularken aralara haroşa kullandım. Bu şekilde modelin lastik havası azaldı ve büzülme olmadı. 


Bu modeli Kelebeğe benzettiğim için KELEBEK MODELİ diyorum.


 Diğer renklerle de güzel oldu. Ama sanki beyaz ile daha güzel oldu. AYRINTILAR İÇİN BURADAN....


Dantel kısımlarında Kartopu Tül Dantel kullandım. 




NOHUT MODELİ yapılışını ayrıntılı paylaşmıştım. 


Nohut modeli ile yaptığım şapka ve kaşkol... BURADAN... 


Ajurlu model... Bu modele MANTAR MODELİ diyorum ben.  


Kızıma ilk ördüğüm hırkalardan birinde kullanmıştım bu modeli... Yakadan Başlanan bir hırka olduğu için farklı görünüyor model... Bu arada model ve hırka 2010 yılına ait. Arşivde yayımlanmak üzere hazırlanıp, unutulmuş... Örgü modellerinden sonra ayrıntılı fotoları yayımlarım. 



Çeyizlik bir yelekten çıkardığım, Kızıma da merserize bir hırka ördüğüm ajurlu modellerden... Daha önce ayrıntılı anlatımını vermiştim ancak burada da paylaşayım istedim. MODEL İÇİN BURADAN....


KIZIMIN MERCAN RENGİ HIRKASInda modelin uygulanışını görebilirsiniz. 


Örülüşü son derece keyifli bir model... Şiddetle tavsiye edeceğim modellerden... 


Bu da Karnabahar modeli. Bu modelden de pek çok bebek yeleği yapmıştım. ama bulamadım. 


Karnabahar  modelinin ilmek değiştirmeden uygulanışı da bu şekilde... 

2 yorum :

  1. Hem öğretmen hem anne hem hamarat .... tebrik ederim... bende beklerim... sevgiler... ustunzekalicocuklarvar.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.