20 Ocak 2011 Perşembe

PEMBE ŞAPKA VE BERE TAKIMI

Merhabalar, sevgili dostlar, kış güneşinin hüküm sürdüğü ılık kış günleri yaşamaktayız şu günlerde Trakya'da....Bu sene izinde olmamdan mıdır bilinmez pek kullanamadım kışlıklarımı...

Paylaşmak için fotoğraf ararken arşivimden bu bere ve kaşkol takımıyla karşılaştım.... Dedim ya bu kış kullanamadım kışlıklarımı, unutmuşum bir köşede bere ve kaşkol takımımı....(şiir gibi oldu...)


Bere ve kaşkol takımımızın yapımında 300 gr. Ören Bayan Pırlanta Batik ip kullanıldı. Ve... 4 numara şiş....


Önce bere örüldü...


Arta kalan tüm ip ile de kaşkol yapıldı....


Bere ve kaşkolumuzun yapımında "nohut" örneği kullanıldı....


İki küçük çiçek ve iki inci ile süslenen takımımız kışın soğuk günlerinde beni korumak için hazır oldu....

19 yorum :

  1. kendiside şiir gibi olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok hoş gözüküyor,bu kızlar ne kokoşlar böyle:))bende iki gündür işliorum elimde yarına inş görücüye bekleriz:)

    YanıtlaSil
  3. günaydın arkadaşım iki motifli hırkanın yapılışını sormuşsunuz altıgen basit bir motif sadece 3 boyutlu şal yapımını biliyorsanın o teknikle yaptım motifin şemasını daha önceki postumda vermiştim

    YanıtlaSil
  4. Bunları iyi saklayın. Seneye havanın soğuğuna aldırmaksızın sıkıca sarınıp prensesi her gün parka götüreceksiniz.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba:)
    Bugün hediyeleri kargoya verdim; elinize ulaştığı zaman benim herhangi bir yazıma yorum bırakarak haber verirseniz (Malum mail yoluyla iletişim kuramadık:)) çok sevinirim. Umarım beğenirsiniz. İyi günler:)

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuş.güle güle kullan arkadaşım.

    YanıtlaSil
  7. eline sağlık canım.sizin oraların kışı çok sert geçiyor,seneye giyersin artık..

    YanıtlaSil
  8. CİDDENDE CİCİ CİCİ DURUYOR YANİ..ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel.Değişik bir örümü var ama:(anlamadım.
    Örümünüde paylaşsan keşke.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. ilginize teşekkürler sevgili gülo anne, inşallah daha dikkatli inceleyip anlayabilirim... ziyaretinize teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. sevgili şanslı nohur örneği çok keyifli bir örnek.. şallarda da kendiliğinden arttığı için çok kullanılıyor.. inşallah en kısa sürede paylaşırım yapımını.. çok keyifli bir örnek bir zamanlar takmıştım bu örneğe, bir çok şey yaptım bu örnekten..

    YanıtlaSil
  12. güzel iltifatınıza teşekkürler sevgili örgü çantam..

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler sevgili waterlily....

    YanıtlaSil
  14. inşallah sevgili sarkaç... sağlıklı olalım da güzel güzel çalışalım...

    YanıtlaSil
  15. aslında soğuk hava yurda balkanlardan giriyor ama Saray'ın denize kıyısı olduğundan Trakya'nın diğer yerlerine göre hava daha ılık oluyor... inşallah iyi günlerde sağlıkla kullanırım...

    YanıtlaSil
  16. yorumlarınıza yanıt yazamadığım ya da geç yazdığım için özür diliyorum arkadaşlar... bu aralar ufaklıkla yapışık ikiz gibiyiz..kucağımdan inmak istemiyor... beni mazur göreceğinizi umuyorum.. yolu blogumdan geçen ve beni yorumsuz bırakmayan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum... yüreğinize sağlık..yorum yazan elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.