15 Ocak 2011 Cumartesi

DENEDİM BİLİYORUM...

Bu gün kahvaltıdan sonra çay keyfi yaparken kapımızı kurye çaldı.. Ve.. DENEDİM BİLİYORUM'dan denememiz için gönderilen paket geldi....
Paketimizin rengi son derece güzel.....


İçinden güzel kızımın denemesi için gönderilen içinde 2'şer adet Ultra Prima Premium Care bebek bezi olan 3 paket ve 2 adet mektup çıktı.... 


Aslında ürünü bebeğim ilk doğduğu, tuvaletinin daha sıvı olduğu dönemlerde kullanmış ve çok da memnun kalmıştım....Ürün gerçekten iddiasını kanıtlar nitelikteydi... Ürünler için hem (Pamper's)Ultra Prima'ya hem de Denedim Biliyorum'a teşekkür ediyorum...... 

Not: Çekiliş için katılım süresinin dolmasına az kaldı.... Haydi arkadaşlar bu son saatleri iyi değerlendirin.....

2 yorum :

  1. evet benim kızda miikken primadan aylık denem paketleri geliyordu molfixden primaya transfer olduk sonra tabii:))

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.