22 Ocak 2011 Cumartesi

İLK HEDİYEM......

Geçtiğimiz günlerde katıldığım çekilişlerden birinde şans yüzüme güldü sonunda... http://allaboutskincareblog.blogspot.com/'dan hediyeler kazandım....Ve hediyelerim dün elime ulaştı... Zariflik yapıp, bebeğim için de hediye gönderen arkadaşıma teşekkür ediyorum...


Bu arada geçtiğimiz hafta blogumda gerçekleşen çekiliş talihlisi sevgili Özge Bartın'ın adresi mail adresine ve bloguna mesaj bıraktığım halde bana ulaşmadı.. Bir an önce hediyesini gönderip, sorumluluğumu yerine getirmek istiyorum... Yarına kadar bana ulaşmazsa çekilişi tekrarlayacağım....

6 yorum :

  1. sağlıkla kullanın canım tebrikler sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Eminecim merhaba:)) Hediyelerini iyi günlerde kullan... Ağbeyinin bloguna gittim kitabı için tebrik etmek için bide ne göreyim aynı yayın evinden kitap çıkartmışız yolu açık şansı bol olsun... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. tekirdağ saraylı olduğunuzu okudum profilinizde
    sarayın bende manası çok büyük kısmet olmadı orayı görmek ama inş. o güzel memleketinize bir gün mutlaka geleceğim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler sevgili örgü çantam...

    YanıtlaSil
  5. güzel yorumlarına teşekkürler sevgili banu, inşallah bu zorlu yoldan geçmenize değer... emekleriniz boşa gitmez.. her zaman beklerim...

    YanıtlaSil
  6. Saray'a yolunuz düşerse mutlaka beklerim sevgili Sevil.. ben de Saray'lı değilim... görev icabı bulunuyoruz burada.. ama çok seviyorum insanlarını ve çalışma ortamımı...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için vakit harcadığınız için Teşekkürler...

Yorumlarınız benim için değerlidir.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN..SEVGİLER...

Yorumunuz blog sahibininin onayından sonra görülecektir.